Ga naar inhoud

Hoe ben jij op bunnybunch terecht gekomen?

Evee
 Delen

Hoe ben jij op bunnybunch terecht gekomen?  

32 leden hebben gestemd

1. 1. Hoe ben jij op bunnybunch terecht gekomen?

• Zoekmachine
      27
    • Flyer bij adoptie konijn gekregen
      0
    • Van iemand over gehoord
      3
    • Via een link op een andere website
      0
    • Via sociale media (FB / IG)
      1
    • Anders....
      1

Aanbevolen berichten

Via de zoekmachine.
Had Koos via marktplaats gekocht en aan het Googlen geslagen.
Helemaal fout natuurlijk want het is het beste om eerst informatie over konijnen te winnen voordat je eraan begint.  😉

aangepast door Koosje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht via Facebook/Instagram. Ik had hier ik denk ongeveer 2 jaar geleden mijn eerste berichtjes gepost over mijn vorige konijnen Guus en Pip. Tijdens de adoptie van mijn konijnen Aya en Verdi werd er mij ook geadviseerd om weer eens op het forum van Bunnybunch te gaan kijken. Sindsdien heb ik me eigen weer aangemeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook een zoekmachine, maar vraag me niet meer waarop ik gezocht heb. Het was in de periode (nu 10 jaar geleden denk ik?) dat we Klene en Venco al hadden, beide voedsters en ze zouden gecastreerd gaan worden en Klene had olifantstandjes die getrokken zouden gaan worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook via de zoekmachine. Ik was nog maar 12 jaar ofzo en begon steeds meer verantwoordelijkheid te nemen voor mijn konijn Chucky. Via bunnybunch heb ik toen ontzettend veel geleerd en heeft hij vrij snel na mijn registratie een vriendinnetje gekregen! Ik maak nog regelmatig dankbaar gebruik van alle informatie die hier te vinden is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 5 weken later...

Ik via onze dochter maar die had het denk ik jaren geleden gevonden via googelen. Zij moet hier ook ingeschreven staan maar maakt er geen gebruik meer van. Maar als er iets met de konijnen is dan vraag ik het haar. Wij hebben een konijnenapotheek in huis en zij kan heel rustig als het moet konijnen dwangvoeding geven.

Als er eerder een konijn ontsnapte, was ik blij dat zij thuis was. Haar lukte het terug loodsen in de ren altijd door haar rustige manier van optreden. Ik ben daar minder goed in. Zij zegt altijd veel geleerd te hebben op dit forum. Ik ook!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .