Ga naar inhoud

Opschonen forum

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Omdat het formaat van het forum wat problemen gaf, ben ik wat aan het opschonen. Vooral in het offtopic gedeelte. 

Het zijn echt oude berichten, die weinig meerwaarde hebben omdat ze niet over konijnen gaan. Het forum heeft voor de zoektermen / vindbaarheid in google best wat meer waarde. Jullie merken er waarschijnlijk weinig van. Behalve als je al heel lang lid bent hier en veel actief bent geweest in bijvoorbeeld de spelletjes, dan kan het zijn dat je berichtenaantal lager is geworden. 

Ter info, het forum bestaat al sinds 2005. Het is echt een flinke database 😄 

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet zeggen dat het voor mij wel een hoop leuke herinneringen ophaalt. Al die oude topics voorbij zien komen. Het begin van het forum, de eerste meetings met forumleden, hoe het forum veranderd is met petz en bunnybucks, blogs en fotogallerij. De eerste vriendschappen en relaties van mensen die elkaar via het forum hebben leren kennen, eerste huwelijk tussen bunnybunch leden. MSN en hyves waren nog dingen in de begintijd van het forum ook 😄 Ik voel mij wel oud nu.

• Vind ik leuk 1
  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het offtopic forum staat het nu een beetje raar want ik wilde twee forumonderdelen samenvoegen, en daar gaf hij een foutmelding bij, en nu stond er bij beide onderdelen dat ze verwijderd gaan worden... Ik heb dus even een nieuw offtopic kletshoekje aangemaakt en daar de topics in gezet 😄 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Evee zei:

Ik moet zeggen dat het voor mij wel een hoop leuke herinneringen ophaalt. Al die oude topics voorbij zien komen. Het begin van het forum, de eerste meetings met forumleden, hoe het forum veranderd is met petz en bunnybucks, blogs en fotogallerij. De eerste vriendschappen en relaties van mensen die elkaar via het forum hebben leren kennen, eerste huwelijk tussen bunnybunch leden. MSN en hyves waren nog dingen in de begintijd van het forum ook 😄 Ik voel mij wel oud nu.

Ik heb een tijdje geleden al wat oude topics gelezen, maar wat zijn bunnybucks? En pets? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Annasbeestenbende zei:

Ik heb een tijdje geleden al wat oude topics gelezen, maar wat zijn bunnybucks? En pets? 

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Misschien oude benamingen voor de worteltjes waarmee je lamprei, keutelaar, nog wat dingen en uiteindelijk konijnoloog mee kan worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Evee zei:

Bunnybucks waren virtuele centjes die je kon verdienen. Petz waren vituele huisdieren die je met die centjes kon onderhouden 😄

Lol. Was dat ook iets van BunnyBunch of een heel los iets? Ik denk dat er toen ook wel meer jongeren etc. op BunnyBunch zaten of klopt dat niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eveeis dit forum volledig op maat ontwikkeld of heb je een pakket gebruikt?

Ik vind het opvallend duidelijk en er zijn een aantal aspecten die ik niet eerder op een forum heb gezien. Verder is de combinatie van informatie, winkel en forum erg gebalanceerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .