Evee Geplaatst: 20 juni 2022 Delen Geplaatst: 20 juni 2022 Door gewijzigde wetgeving die eind mei in ging, is het vraag en aanbod gedeelte van ons forum verwijderd. Informatie over de wetgeving Het is namelijk alleen toegestaan platform te bieden aan dat soort dingen, als je de identiteit van de verkoper vaststelt. Dan zou ik dus voor mensen die daar iets willen plaatsen een kopie van een ID bewijs of een cent betaling moeten vragen. Dat zie ik niet zitten, en daar is dat forumonderdeel ook te klein voor. Ik had het forum onderdeel voor vraag en aanbod "de bunnybunch markt" al leeggehaald en er een melding gezet, maar nu heb ik het verwijderd. Het is dus niet meer toegestaan tweedehands spullen of dieren aan te bieden op de Bunnybunch forums Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 14 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 14 september 2022 Omdat er nog wel iets mag, namelijk linken naar advertenties op andere platformen, heb ik dit topic aangemaakt: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 26 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2022 Voor het delen van advertenties die niet van jezelf zijn, maar je toch even onder de aandacht wil brengen, heb ik dit topic geopend: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.