Ga naar inhoud

Oordruppels toedienen


VICTROLA

Aanbevolen berichten

Hey, iedereen ... 👋🏻

 

Zoals reeds gemeld, hebben Bugs & Baileys helaas oormijt, maar ze worden er wel goed voor behandeld (inspuitingen & oordruppels). Bugs laat de druppels heel makkelijk toedienen, maar Baileys niet, de rakker! 🤪Gelukkig zijn ze allebei grote fans van hun transportbox, iets waar ik handig gebruik van maak om Baileys zijn oordruppels toe te dienen. Ik lok Baileys in de box met een snack & dien hem dan de oordruppels toe. Neemt wel wat tijd in beslag, maar beter zo dan anders! Ik hoop dat ie blijft in de box gaan voor het toedienen van de medicatie. Hem op een hoge tafel zetten, lukt niet. Hij springt er zo af. Tips & feedback steeds welkom.

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, VICTROLA zei:

Hey, iedereen ... 👋🏻

 

Zoals reeds gemeld, hebben Bugs & Baileys helaas oormijt, maar ze worden er wel goed voor behandeld (inspuitingen & oordruppels). Bugs laat de druppels heel makkelijk toedienen, maar Baileys niet, de rakker! 🤪Gelukkig zijn ze allebei grote fans van hun transportbox, iets waar ik handig gebruik van maak om Baileys zijn oordruppels toe te dienen. Ik lok Baileys in de box met een snack & dien hem dan de oordruppels toe. Neemt wel wat tijd in beslag, maar beter zo dan anders! Ik hoop dat ie blijft in de box gaan voor het toedienen van de medicatie. Hem op een hoge tafel zetten, lukt niet. Hij springt er zo af. Tips & feedback steeds welkom.

 

Groetjes!

Hé je hebt snack een keertje niet schuin geschreven 😄 Waarom schrijf je sommige woorden eigenlijk schuin?

 

Wat fijn dat het op deze manier goed werkt!

 

PS: Je zou dit ook kunnen plaatsen in het topic over medicijnen toedienen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt ... 🤭 Ik ben master vertaalster / tolk / journaliste & schrijf woorden die overgenomen werden uit andere talen steevast cursief ... 🤪 Top opgemerkt van je!

 

Tot nu toe lukt het wel, dank je! Ik ben vandaag ook heel het verblijf aan het schoonmaken. Het meeste maak ik elke dag schoon, maar door die oormijt ben ik een grondige reiniging van alles aan het doen. Bugs & Baileys bekijken me nogal & komen vaak weer kopjes geven ... 🥰

 

PS: Bedankt voor de tip; ik zal er zeker rekening mee houden!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .