Ga naar inhoud

Het verhalenspel 2022

Evee

Aanbevolen berichten

• Reacties 380
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

In grootmoeders snoepwinkel vloog een stel flamingos door de ruit. De oudste flamingo propte zich vol aalbessen en chocoladepudding, terwijl er alarmbellen klingelden. "Waarom klingelen er alarmbellen?" Dacht grootmoeder. Toen zag ze de lege schalen van de flamingo's. "Wat voor inbrekers hebben deze ravage aangericht?" "De kleinste flamingo." "Foei" riep grootmoeder, verbaasd keek de flamingo op. "Maar ik heb geen snoep aangeraakt. Het aalbessenstruikje stond in een etalage van grootmoeders konijnenren." Verklaarde hij. Dat klopt. Grootmoeder dacht lang na.

"Ik denk dat ik taakstraf krijg waarbij ik jullie voeten nodig met anti-muggenspray moet insprayen." zei de zijdehoen. Tegen dierenleed protesteren is belangrijk omdat iedereen wil dat alles liefdevol gebeurd. Grootmoeder keek naar hem. De BunnyBunchers kwamen massaal in actie om de rebelse konijnenkoppelaars op hun overtredingen te wijzen. Gelukkig kwam de politie eraan om de konijnenkoppelaars te arresteren. Toen vluchtten de flamingo's naar Antarctische gebieden, waar ze bibberend tussen de pinguins zaten te breien aan sokjes met gaten. De grootste sokken waren voor de koningspinguins, de kleine voor lammetjes van grootmoeder. 

Overwinteren op Antarctica is moeilijk omdat er ijs is, duisternis en kou, maar geen chocolademelkkraam. Ondertussen kleumden de zeeolifanten tegen koude rotswanden aan. Dagprogramma's bevatten bijzondere 

activiteiten

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .