Ga naar inhoud

Goed absorberende toilet vulling?

Jonna

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik gebruik nu back2nature als toiletvulling maar dit word me iets te duur aangezien ik het toilet ook vaak moet verschonen. 

Zijn er ook andere bodembedekkers die zo goed absorberen en die een goed alternatief kunnen zijn? Wat gebruiken jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je dit artikel al gevonden? Daar staan alle soorten uitgelegd: 

https://www.bunnybunch.nl/informatie/bodembedekking-voor-konijnen

Zaagsel / houtvezel is erg stoffig en kan luchtwegproblemen veroorzaken, dat is dus niet aangeraden @To van de Veluwe

Ik gebruik zelf op het moment hennepvezel in het schuilhok en in de toiletbakken,  maar ik pak ook vaak genoeg houtkorrel of back 2 nature. 

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Evee die heb ik een poosje terug gelezen indd 😊 

Ik was meer op zoek naar ervaringen welke net zo goed opnemen als back2nature, aangezien ik het idee heb dat dat wel 1 van de beste was kwa opname en ik gemerkt heb dat konijnen grote plasjes hebben 😅hennep heb ik nu ook als onderlaag in de kooi maar toch kwa opname denk ik dat b2n beter is.

Ik ga nu de houtkorrels proberen en een groter toilet kopen. Het is alleen nog wachten tot Binky terug is met zijn nieuwe vriendinnetje uit de opvang 🙏

aangepast door Jonna
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .