Jonna Geplaatst: 17 juni 2022 Delen Geplaatst: 17 juni 2022 Hallo, Ik gebruik nu back2nature als toiletvulling maar dit word me iets te duur aangezien ik het toilet ook vaak moet verschonen. Zijn er ook andere bodembedekkers die zo goed absorberen en die een goed alternatief kunnen zijn? Wat gebruiken jullie? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 17 juni 2022 Delen Geplaatst: 17 juni 2022 Houten kattenbakkorrels. Gaat prima, stinkt niet. 1 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 17 juni 2022 Delen Geplaatst: 17 juni 2022 Ik wissel de houten kattenbak korrels af met back2nature. Ik vind dat laatste wel veel fijner, het is zachter. Maar verder zijn de houtkorrels prima, maar ik leg er toch altijd een laagje oud hooi overheen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 22 juni 2022 Delen Geplaatst: 22 juni 2022 Ik gebruik zaagsel. Dat bevalt me ook goed. onderin leg ik ook wel eens hennepstrooisel 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 23 juni 2022 Delen Geplaatst: 23 juni 2022 Heb je dit artikel al gevonden? Daar staan alle soorten uitgelegd: https://www.bunnybunch.nl/informatie/bodembedekking-voor-konijnen Zaagsel / houtvezel is erg stoffig en kan luchtwegproblemen veroorzaken, dat is dus niet aangeraden @To van de Veluwe Ik gebruik zelf op het moment hennepvezel in het schuilhok en in de toiletbakken, maar ik pak ook vaak genoeg houtkorrel of back 2 nature. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jonna Geplaatst: 23 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 23 juni 2022 (aangepast) @Evee die heb ik een poosje terug gelezen indd 😊 Ik was meer op zoek naar ervaringen welke net zo goed opnemen als back2nature, aangezien ik het idee heb dat dat wel 1 van de beste was kwa opname en ik gemerkt heb dat konijnen grote plasjes hebben 😅hennep heb ik nu ook als onderlaag in de kooi maar toch kwa opname denk ik dat b2n beter is. Ik ga nu de houtkorrels proberen en een groter toilet kopen. Het is alleen nog wachten tot Binky terug is met zijn nieuwe vriendinnetje uit de opvang 🙏 23 juni 2022 aangepast door Jonna Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 23 juni 2022 Delen Geplaatst: 23 juni 2022 Ik gebruik altijd houtkorrels, al jaaaaren. Ik vind het echt super fijn. Aangezien ze hier een toilet en hooiruif in één hebben zorgen ze zelf voor een zacht laagje hooi er overheen 🤭. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten