Ga naar inhoud

Koelplaten

VICTROLA
 Delen

Aanbevolen berichten

Hey, iedereen ... 👋🏻

Ik stop koelplaten van de speciaalzaak in de frigo & vroeg me af of ze op die frigotemperatuur aangeboden mogen worden aan konijntjes binnen bij deze warme temperaturen. Tips & feedback steeds welkom. Alvast bedankt.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor platen heb je precies? Het ligt aan het soort en het merk. Een scratch and newton ice pod kan gewoon in de vriezer en ook bevroren aan de konijnen gegeven worden. Maar er zijn ook platen voor in de koelkast die niet ingevroren kunnen worden. 

Hier staat het artikel over konijnen in de zomer:

https://www.bunnybunch.nl/informatie/konijnen-in-de-zomer

En er is op het forum ook een algemeen konijnen en warm weer topic voor dit jaar: 

• Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Evee zei:

Wat voor platen heb je precies? Het ligt aan het soort en het merk. Een scratch and newton ice pod kan gewoon in de vriezer en ook bevroren aan de konijnen gegeven worden. Maar er zijn ook platen voor in de koelkast die niet ingevroren kunnen worden. 

Hier staat het artikel over konijnen in de zomer:

https://www.bunnybunch.nl/informatie/konijnen-in-de-zomer

En er is op het forum ook een algemeen konijnen en warm weer topic voor dit jaar: 

Het zijn stenen koelplaten met onderaan 4 houdertjes. Ondertussen heb ik ook eventjes afgestemd met de dierenarts; de platen mogen in een handdoekje omhuld worden indien de konijntjes de platen te koud vinden. Deze ochtend heb ik de platen geïnstalleerd zonder handdoekjes errond; Bugs & Baileys liggen er veel op! 🤩 Een klein nadeel is wel dat de platen snel weer verwarmen. Ik heb er 2 & ik wissel af: de ene plaat in de koelkast, de andere in de konijntjes hun verblijf ... Nogmaals hartelijk dank voor de nuttige info.!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, VICTROLA zei:

Het zijn stenen koelplaten met onderaan 4 houdertjes. Ondertussen heb ik ook eventjes afgestemd met de dierenarts; de platen mogen in een handdoekje omhuld worden indien de konijntjes de platen te koud vinden. Deze ochtend heb ik de platen geïnstalleerd zonder handdoekjes errond; Bugs & Baileys liggen er veel op! 🤩 Een klein nadeel is wel dat de platen snel weer verwarmen. Ik heb er 2 & ik wissel af: de ene plaat in de koelkast, de andere in de konijntjes hun verblijf ... Nogmaals hartelijk dank voor de nuttige info.!

Toch nog iets vergeten te vermelden, sorry: ik heb 2 koelplaten van Trixie met wit & blauw & ijsblokjes op die in de link staan ... 👍🏻 Ik heb nog ander benodigdheden van Trixie & vind de kwaliteit top!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .