Ga naar inhoud

Hoi!

Crystal Indy
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, na jaren info op het forum en de site gezocht te hebben meldt ik me nu maar eens aan. Ik heet Marco, kon uit Zuid Holland en ben konijnen papa van op dit moment 3 pluisbalen. Of eigenlijk 1 grote  en 2 kleine pluizebolletjes, de oudere grotere heer is Binky, en sinds een jaar heeft hij, na het helaas overlijden van zijn vriendinnetje Fluffy, nieuwe maatjes in de vorm van 2 zusjes. Bella. En Trix. Yep. Dus dat.

Met name de laatste 2 zijn nog aan het uitpuberen aangezien ze net een jaar oud zijn geworden. Is vaak schattig, maar met name s' nachts graaft er 1 nog weleens driftig een gat in de plastic kooi, en zit haar zusje regelmatig als een bezetene achter Bella aan. Binky is een oudere heer, op stand. En wij samen hebben al veel meegemaakt, 4 eerdere konijnen-vriendinnetjes (oké, een ervan een ventje, maar helaas maar een paar dagen oud geworden sinds ik hem als opvangertje in huis had genomen. Wss al ziek) overleefd en nu mag Mijnheer zijn pensioen voeren met.... 2 hyperactieve ADHD zusjes! 🤪 En hij vindt het heerlijk! 

Anyway, de dames rennen weer als idioten door mn woonkamer dus ik ga even ingrijpen en ben benieuwd naar als jullie berichten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Op de eerste foto Binky de steen, en zwarte Trix en Bella het schoolkrijt-dropje. Eronder, Fluffy... Die ongeveer rond deze tijd vorig jaar overleden was. Met haar eigen beer, zoals ze kwam toen ik haar een paar jaar terug kreeg als opvangertje, daar waar ze niet meer gewild was. Ontzettend lief meisje was het, en voor Binky eindelijk zijn eerste echte vaste vriendinnetje na een paar mislukte pogingen 😊

IMG_20220607_211019~2.jpg

20190413_214354~2.jpg

aangepast door Crystal Indy
Sbelfaut
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .