Ga naar inhoud

Help konijn wil niet meer eten?


Jonna

Aanbevolen berichten

@DaniëlleV oh top dan ga ik dat ook bestellen. Pijnstilling heb ik ook meestal wel in huis indd. Ik snap dat het in sommige gevallen goed kan zijn alsnog naar de dierenarts te gaan. In dit geval ben ik er wel zeker van dat binkie nergens meer last van heeft de pijnstilling die 12 uur werkt is inmiddels ook wel uitgewerkt. Hij is gewoon actief en eet weer normaal gelukkig😊

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Metacam is een beetje vergelijkbaar met wat ibuprofen is voor mensen. De meeste dierenartsen willen konijnenbaasjes die wat ervaring hebben dus zonder problemen deze pijnstilling wel mee geven. Wel altijd goed op de dosering letten, daar niet mee gaan klooien zonder overleg. En als je het lange termijn wil geven zeker ook met een dierenarts overleggen. Maar om een flesje in je ehbo setje te hebben voor noodgevallen en om de tijd naar de dierenarts te overbruggen, dat is over het algemeen geen probleem voor dierenartsen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .