Jonna Geplaatst: 1 juni 2022 Delen Geplaatst: 1 juni 2022 Hallo allemaal 👋 Ik ben hier nieuw dus ik dacht laat ik mezelf ook even voorstellen. Ik ben Jonna en ik heb sinds kort een heel lief rammetje van 1 jaar, genaamd Binkie. Over een aantal weken mag hij gaan daten in de opvang en dan komt er een vriendinnetje bij. Heel fijn dat je terecht kan op dit forum om vragen te stellen en van elkaars ervaringen te leren🙏 Hier nog even een foto van Binkie op zijn 'troon'😏 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 1 juni 2022 Delen Geplaatst: 1 juni 2022 Welkom op BunnyBunch! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 1 juni 2022 Delen Geplaatst: 1 juni 2022 Welkom bij Bunnybunch 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 2 juni 2022 Delen Geplaatst: 2 juni 2022 Welkom, leuk die uitgestreken smoel 😄 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 3 juni 2022 Delen Geplaatst: 3 juni 2022 Welkom! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 4 juni 2022 Delen Geplaatst: 4 juni 2022 Welkom op BunnyBunch! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 6 juni 2022 Delen Geplaatst: 6 juni 2022 Welkom. Leuke foto! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 7 juni 2022 Delen Geplaatst: 7 juni 2022 Welkom! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VICTROLA Geplaatst: 11 juni 2022 Delen Geplaatst: 11 juni 2022 Welkom! Mijn konijntjes zitten vaak ook graag hoog ... 😊 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jonna Geplaatst: 24 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2022 Dankjewel allemaal! 🙂 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ot&Sien Geplaatst: 23 september 2022 Delen Geplaatst: 23 september 2022 Welkom! 🐰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 23 september 2022 Delen Geplaatst: 23 september 2022 Welkom. Ik heb ook een stuk boomstam in de ren en daar zitten ze ook vaak op. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Muisie Geplaatst: 24 september 2022 Delen Geplaatst: 24 september 2022 Welkom nog, wat een knappie! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 3 oktober 2022 Delen Geplaatst: 3 oktober 2022 Welkom 🤗 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.