MichelleloveElmo Geplaatst: 30 mei Delen Geplaatst: 30 mei Welkom in mijn beestenbende topic. Allereerst ga ik mijn nieuwste aanwinst tonen: Juno (bij geboorte de naam New Kid gekregen😅) Onze eerste scheve selfie 9 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MichelleloveElmo Geplaatst: 30 mei Auteur Delen Geplaatst: 30 mei Eerste keer rijden op Juno, toen nog New Kid tijdens de zoektocht. Tweede keer rijden Spelen met de JollyBall Spelen met de pony van mijn ex collega die op dezelfde stal blijkt te staan. Lekker rollen in de bak. De 1e keer schrok ik me rot, dacht dat hij door zijn benen zakte. Dat deed hij wel wel, maar bewust. 😅🤣 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MichelleloveElmo Geplaatst: 30 mei Auteur Delen Geplaatst: 30 mei Lotfi en Milou heb ik hier voorgesteld. Inmiddels zijn ze een stukje groter en gaat het nog steeds goed met ze. Milou ligt nog steeds graag in het mandje in de boom, Lotfi in de grote mand die onder de boom ligt. Milou ligt ook erg graag opschoot. Lotfi ook op de bank, soms tegen je aan of op schoot. 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
JacB Geplaatst: 30 mei Delen Geplaatst: 30 mei Jaaaaaaa, Juno ❤️❤️❤️❤️❤️ Ik niet kan wachten om hem te zien en knuffelen 🥰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MichelleloveElmo Geplaatst: 30 mei Auteur Delen Geplaatst: 30 mei Haha, ben ook benieuwd hoe je hem irl vind. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MichelleloveElmo Geplaatst: 1 juni Auteur Delen Geplaatst: 1 juni Milou ligt trouwens ook graag op de bank leuning 3 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lienappelsien Geplaatst: 6 juni Delen Geplaatst: 6 juni Gefeliciteerd! Wauw, je eigen paard. Hij is prachtig. Veel plezier samen! We zien of lezen vast regelmatig over hem 😀 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.