Koosje Geplaatst: 30 mei 2022 Delen Geplaatst: 30 mei 2022 Vanmorgen is Koos overleden. Koos is bijna 8 jaar geworden. Dag lieverd 9 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 30 mei 2022 Delen Geplaatst: 30 mei 2022 Veel sterkte! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 30 mei 2022 Delen Geplaatst: 30 mei 2022 Sterkte @Koosje! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 30 mei 2022 Delen Geplaatst: 30 mei 2022 Ohnee, wat een gemis zal dat zijn. 😢 Heel veel sterkte gewenst 💜 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 30 mei 2022 Delen Geplaatst: 30 mei 2022 O! Wat erg en verdrietig 😢❤️ Heel veel sterkte 💫 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 30 mei 2022 Delen Geplaatst: 30 mei 2022 Veel sterkte met het verlies. Rust zacht lieve Koos ❤🌈 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 30 mei 2022 Delen Geplaatst: 30 mei 2022 Heel veel sterkte! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 30 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2022 Thanks. Heb een kistje gemaakt, Koos daar in gelegd en een mooi plekje in de tuin gegeven. En ja, moest wel een traantje laten. Rust zacht Koos 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 30 mei 2022 Delen Geplaatst: 30 mei 2022 Ach, wat sneu. Veel sterkte! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 30 mei 2022 Delen Geplaatst: 30 mei 2022 Ahhh die arme Koos, heel veel sterkte met het verlies. Wat is er gebeurd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 30 mei 2022 Delen Geplaatst: 30 mei 2022 Heel veel sterkte met het gemis van Koos! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimie Geplaatst: 30 mei 2022 Delen Geplaatst: 30 mei 2022 Heel veel sterkte! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 30 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2022 Tja, wat is er gebeurt. Koos zat de laatste maand al niet lekker in zijn vel. Wel eten, niet eten en weinig hooi meer en soms in 1 keer toch weer wel. Vrijdagmiddag kwamen we van het camperen thuis, ogenschijnlijk niets aan de hand. Hij hupste door de ren, kwam naar mij toe, at hooi, brokjes en zijn groeten. Zaterdagmiddag begon hij moeilijker te eten. Vanaf gisteren eind van de middag weinig tot niets. Brokjes en lekkere hapjes bij hem in de ren gezet. Gisterenavond laat ben ik nog bij hem wezen kijken en had wel wat van sommige lekkernijen gesnoept. Vanmorgen tegen 7 uur vond ik hem liggend op zijn zij in dunne poep. Koos was nog wat warm... Ik heb de dag besteed om Koos eerbiedig te begraven. De ren is gedemonteerd, het hok helemaal schoongemaakt en ontsmet met chloor. De tegels waar de ren en zijn hok op stonden verwijderd en opgestapeld en de boel schoongemaakt. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 30 mei 2022 Delen Geplaatst: 30 mei 2022 Ach wat sneu en verdrietig! Sterkte! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 30 mei 2022 Delen Geplaatst: 30 mei 2022 Sterkte! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 30 mei 2022 Delen Geplaatst: 30 mei 2022 Sterkte! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Conijn123 Geplaatst: 30 mei 2022 Delen Geplaatst: 30 mei 2022 Veel sterkte! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 31 mei 2022 Delen Geplaatst: 31 mei 2022 Wat verdrietig dat Koos er niet meer is, hij zal zeker een leegte achterlaten, ook omdat je eerder al eens gezegd had dat jullie zouden stoppen met konijnen houden als Koos er niet meer zou zijn (je hoopte dat dit nog heel lang zou duren, schreef je). Sterkte, hoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 31 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2022 (aangepast) Thanks allen voor de support. Gisteren heb ik het hok en de attributen op MP gezet, gisterenavond is de boel opgehaald. Het is wel een leegte nu en mede doordat mijn vrouw en zoon vandaag werken zijn. Ik plaats nog 1 foto van de rustplaats van Koos.. 😢 31 mei 2022 aangepast door Koosje 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 31 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2022 In memoriam... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Newby1981 Geplaatst: 31 mei 2022 Delen Geplaatst: 31 mei 2022 O nee, wat schrikken en onverwachts opeens 😪 Heel veel sterkte!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 31 mei 2022 Delen Geplaatst: 31 mei 2022 Sterkte! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laniboekje Geplaatst: 1 juni 2022 Delen Geplaatst: 1 juni 2022 Ach, veel sterkte! Koos was toch wel een bekend gezicht hier op het forum. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.