Ga naar inhoud

Sloopgedrag


Appeltaartje

Aanbevolen berichten

Mijn vrouwtjes konijn Ginny sloopt echt alles! Ze is gecastreerd, nu bijna twee jaar en is bij ons gekomen toen ze 7 maanden was. Ze heeft een gecastreerd vriendje. 

 

Ginny is een felle dame. Ze houd af en toe van aaien, maar gromt al snel als ze het zat is. Ze ligt het liefst overdag in de vensterbank in de zon. Ze hebben een groot hok en lopen los in de woonkamer (wanneer we thuis zijn). Ze liepen eerst dag en nacht los... ze zijn prima zindelijk samen maar Ginny sloopt echt alles!

 

Gaten in de leren bank, knagen aan de kasten, hangt er ergens een snoertje hup doormidden. Heb ik mijn mooie dingen onder een stolp staan in de vensterbank, rondom die stolp word het houten plateau opgegeten 😆 Ze springt gemakkelijk op de bank, via de bank naar de vensterbank, OP hun hok.. Af en toe heb ik haar zelfs in de boekenkast gespot. Ze springt overal op en in! 

Met mooi weer staat de tuindeur open en kan ze zelf naar onze tuin lopen (Die is afgesloten). Ze heeft dus een vriendje, echt veel ruimte, speelgoed in dr hok, wilgen takken etc. Je zou zeggen ze verveelt zich niet. Af en toe loopt ze via de trap naar boven en verkent daar dan de boel.. 

 

Maar waarom dan dat slopen? Mijn mannetjes konijn doet dat nooit.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .