Irismvf Geplaatst: 29 mei 2022 Delen Geplaatst: 29 mei 2022 (aangepast) Hoi iedereen! mijn eigen konijn (Baily) heb ik een aantal maanden geleden gekoppeld aan Nika uit de konijnenopvang. Ik en Baily vielen meteen voor Nika en het zijn echte partners in crime! De opvang heeft Nika gekregen als ‘Franse hangoor’. Baily is ook een franse hangoor en ik zie grote verschillen tussen hun. Ik geloof dat Nika eerder een mengelmoesje is! Nu ben ik natuurlijk erg benieuwd, kunnen jullie het raden? Nika: - 3,8 kg - bont gevlekt - smal voorhoofd en wat atletisch gebouwd. Wel een compacte kont en voor haar lichaam erg grote achterpoten. baily - 5.4 kg - lichtbruin met grijs - een wat stompe kop en compact lichaam 29 mei 2022 aangepast door Irismvf Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 5 november 2022 Delen Geplaatst: 5 november 2022 Ik denk dat het een mixje is, zoals de meeste konijnen. Maar ik kan het ook mishebben. Ik heb me nooit zo verdiept in konijnenrassen. Ze ziet er in ieder geval heel leuk uit! Echt een mooi konijntje! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 november 2022 Delen Geplaatst: 20 november 2022 Ik denk ook gewoon een mix konijntje, waar niet echt meer een ras uit te halen is. Het is wel een leuk duo! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.