Annelisa Geplaatst: 7 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2022 De afgelopen tijd ging het erg goed. Sam en Olivia aten samen, lagen vlak bij elkaar en wasten elkaar over en weer, waarbij Olivia toch wel de baas is. Echter zie ik vandaag Sam veel achter Olivia aan zitten. Hij probeert op haar te rijden, maar zij blijft weglopen. Af en toe laat hij haar even met rust. Moet ik hier iets mee? Of kan ik ze het beter samen laten uitzoeken? En, hoe komt dit zo opeens? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny566 Geplaatst: 7 juni 2022 Delen Geplaatst: 7 juni 2022 Hormonen 🙃? Het is wel lente natuurlijk.. Hier ook een vers koppel. Hij is weliswaar de baas maar dat is niet de reden waarom hij steeds op haar wil rijden. Duidelijk lentekriebels hier. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny566 Geplaatst: 7 juni 2022 Delen Geplaatst: 7 juni 2022 Om je vraag nog te beantwoorden: ik denk niet dat je er iets mee moet. Behalve als ze zouden gaan vechten. Hier huppelt de dame in kwestie ook vrolijk weg en onze ram blijft het gewoon vrolijk proberen. Zolang zij ook maar aan haar rust toekomt. Maar zo klinkt het wel bij jouw konijnen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten