Ga naar inhoud

Nieuw op BunnyBunch

Eva_coco_fleur
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoi konijnen-lovers,

ik ben Eva en ik heb 2 konijnen: Coco en Fleurie (broertje en zusje van bijna 6 jaar).

Wij wonen in Amsterdam. Ik heb een tijdje vrijwilligerswerk gedaan bij de konijnenopvang en het zijn gewoon de leukste dieren die er zijn!

Daarnaast heb ik ook een vraag: hebben jullie tips voor opvang voor de binkies als je op vakantie gaat? (veel konijnenhotels zitten vol) of is er iemand die af en toe mijn binkies wil verzorgen en ik die van jou? Om zo elkaar te helpen als je een paar dagen weg wilt? Ik vind het zelf wel een fijn idee dat mijn konijnen verzorgd worden door iemand die iets van konijnen af weet. Alle tips zijn welkom!

Groetjes Eva en Coco & Fleurie

IMG_7854.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op Bunnybunch! Ik heb helaas geen antwoord op je vraag, ik woon best ver van Amsterdam af (Amersfoort) dus helaas... Vaak bieden mensen wel wat (voor een kleine vergoeding) aan op marktplaats, maar dan heb je nergens zekerheden over. Dus dat zou je dan even zelf moeten afwegen of je dat aandurft. Als je je konijnen door iemand anders laat verzorgen is het altijd verstandig een briefje te maken, hoeveel voer ze mogen etc. Wat een leuke nijntjes!

aangepast door Lollie
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Miekmoek zei:

Welkom op BunnyBunch! 

Ik zoek zelf altijd iemand die vlakbij woont of in m'n huis wil wonen. Verder woon ik ook niet in Amsterdam.. 

Anderen die terwijl jij weg bent tijdelijk je huis wonen? Dat zou ik liever niet hebben... Ik vraag meestal de buren en als die niet kunnen de buren daar weer van. Ik geef altijd wel de voorkeur aan mensen die ik ken en waarvan ik weet dat ze normaal met dieren omgaan...

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 maanden later...
  • 1 maand later...
Op 24-5-2022 om 14:33, Eva_coco_fleur zei:

Hoi konijnen-lovers,

ik ben Eva en ik heb 2 konijnen: Coco en Fleurie (broertje en zusje van bijna 6 jaar).

Wij wonen in Amsterdam. Ik heb een tijdje vrijwilligerswerk gedaan bij de konijnenopvang en het zijn gewoon de leukste dieren die er zijn!

Daarnaast heb ik ook een vraag: hebben jullie tips voor opvang voor de binkies als je op vakantie gaat? (veel konijnenhotels zitten vol) of is er iemand die af en toe mijn binkies wil verzorgen en ik die van jou? Om zo elkaar te helpen als je een paar dagen weg wilt? Ik vind het zelf wel een fijn idee dat mijn konijnen verzorgd worden door iemand die iets van konijnen af weet. Alle tips zijn welkom!

Groetjes Eva en Coco & Fleurie

IMG_7854.jpg

Paaswake biedt oppas?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op bunnybunch!

Heb je de lijst met vakantieopvangen al gevonden? Wel goed zelf vooraf de kwaliteit controleren, we hebben alleen een verzameling van de beschikbare vakantieopvangen gemaakt, niet dat ik overal zelf geweest ben. Ik woon ook niet in die regio, dus geen ervaringen mee!

https://www.bunnybunch.nl/informatie/lijst-vakantie-opvang-konijnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .