Annasbeestenbende Geplaatst: 8 januari Delen Geplaatst: 8 januari Ik denk het ook niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 10 januari Delen Geplaatst: 10 januari Nee, een konijn kan niet boeren. Kan een konijn ;windjes' laten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 10 januari Auteur Delen Geplaatst: 10 januari Ja Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 10 januari Delen Geplaatst: 10 januari 9 uren geleden, To van de Veluwe zei: Nee, een konijn kan niet boeren. Kan een konijn ;windjes' laten? Ja, en die kunnen enorm stinken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 10 januari Delen Geplaatst: 10 januari (aangepast) 5 uren geleden, Okki zei: Ja, en die kunnen enorm stinken. Antwoord klopt. Ik heb het nog nooit gehoord of geroken. Mijn konijnen zijn helemaal apart. Ik zie ze - gelukkig - nooit op elkaar zitten maar ook zie ik weinig binkies of flops. Zelden te zien. Dus zijn ze helemaal wat afwijkend. En nu mag jij je vraag stellen!! 10 januari aangepast door To van de Veluwe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 10 januari Delen Geplaatst: 10 januari Ik weet er alleen geen, en @Lolliewas me nog voor! 😜 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 10 januari Auteur Delen Geplaatst: 10 januari Welke merk(en) verkopen gemengd konijnenvoer? Supreme Selective - Beaphar Care+ - Hope Farms - Profijt - Welkoop Konijnenkorrel - Beaphar Nature Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iris_1D Geplaatst: 10 januari Delen Geplaatst: 10 januari 20 minuten geleden, Lollie zei: Welke merk(en) verkopen gemengd konijnenvoer? Supreme Selective - Beaphar Care+ - Hope Farms - Profijt - Welkoop Konijnenkorrel - Beaphar Nature Hope Farms en Profijt?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 10 januari Delen Geplaatst: 10 januari En Welkoop verkoopt ook gemengd konijnenvoer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 10 januari Delen Geplaatst: 10 januari Alle merken die je noemt hebben een gemengd konijnenvoer. Van beaphar zijn de care+ en nature zijn het niet, maar de xtravital van beaphar is wel gemengd. Supreme heeft de russel rabbit gemengde konijnenvoeders. Profijt en welkoop hebben ook gemengde konijnenvoeders. Als je vraagt naar soorten is het antwoord anders, maar als je vraagt naar merken dan is het alle genoemde merken 😄 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 10 januari Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 1 uur geleden, Evee zei: Alle merken die je noemt hebben een gemengd konijnenvoer. Van beaphar zijn de care+ en nature zijn het niet, maar de xtravital van beaphar is wel gemengd. Supreme heeft de russel rabbit gemengde konijnenvoeders. Profijt en welkoop hebben ook gemengde konijnenvoeders. Als je vraagt naar soorten is het antwoord anders, maar als je vraagt naar merken dan is het alle genoemde merken 😄 Ik bedoelde een beetje een mix van merken en soorten, simpelweg wat in het rijtje stond, ik vond dat wat lastig te verwoorden, achteraf had ik misschien beter kunnen vragen "wat uit dit rijtje heeft gemengd konijnenvoer" o.i.d. Dus ik bedoelde bijv. specifiek ook Welkoop Konijnenkorrel en Beaphar Nature (beide niet gemengd). Het antwoord was Hope Farms. Van Profijt kan ik geen gemengd konijnenvoer vinden hoor, welke is dat dan? Of is dat dan eentje die niet meer verkocht wordt? (Hopelijk duidelijkere) vervangvraag: Myxomatose wordt voornamelijk verspreid... A.Via het hooi B. Door insecten C. Door verkeerde voeding Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 10 januari Delen Geplaatst: 10 januari B Hoeveel centimeter kunnen de tanden van een konijn per jaar groeien? A 5 cm B 8 cm C 15 cm Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.