Ga naar inhoud

Hoe kun je voorkomen dat haakjes terugkomen?


Aanbevolen berichten

Hoi! Gisteren ben ik met Hazel naar de dierenarts gegaan omdat ze wat diarree had. De dierenarts heeft haar onderzocht, er zat was eten in haar mond (wat daar niet hoorde te zitten, want ze was nog niet gevoerd) waarschijnlijk heeft ze haakjes. Dus binnenkort gaat ze onder narcose om de tandjes te slijpen/bij te werken. 
 

ik vraag me af: wat kan ik na de behandeling doen om te voorkomen dat de haakjes terugkomen? Ik heb wel eens gehoord van trovet brokjes tegen haakjes, helpt dat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Annasbeestenbende zei:

Hoi! Gisteren ben ik met Hazel naar de dierenarts gegaan omdat ze wat diarree had. De dierenarts heeft haar onderzocht, er zat was eten in haar mond (wat daar niet hoorde te zitten, want ze was nog niet gevoerd) waarschijnlijk heeft ze haakjes. Dus binnenkort gaat ze onder narcose om de tandjes te slijpen/bij te werken. 
 

ik vraag me af: wat kan ik na de behandeling doen om te voorkomen dat de haakjes terugkomen? Ik heb wel eens gehoord van trovet brokjes tegen haakjes, helpt dat? 

Goed en veel hooi eten. Is vaak wel nummer 1 advies. Er zijn soorten hooi wat het gebit beter slijt. Voor de rest vraag ik me af of brokken echt heel veel helpt. Maar daar heb ik weinig ervaring mee. Dierenarts zei altijd nee ze moeten goed hooi eten. De enige echte manier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
33 minuten geleden, Mitty zei:

Aahh zo lief! Fijn dat het beter gaat!

Wat is het grote blad op de foto? Het ziet er tof uit om te geven aan ze. Daar zijn ze wel even mee bezig. 

Dat grote blad is zuring! Het is hun favoriete groente. Je moet alleen wel een plek vinden om het te plukken.🙃 De stengel knip ik wel eens in stukjes als kleine snoepjes, dat is ook leuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-6-2022 om 18:42, Annasbeestenbende zei:

Dat grote blad is zuring! Het is hun favoriete groente. Je moet alleen wel een plek vinden om het te plukken.🙃 De stengel knip ik wel eens in stukjes als kleine snoepjes, dat is ook leuk!

Dank je! Het lijkt mij leuk voor de afwisseling voor ze. Ik zal eens gaan speuren🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .