Ga naar inhoud

Melissa animals

Moon1207
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik zou nooit iemand zwart maken. Dit is ook niet mijn bedoeling en ik ben er niet op uit om dat te doen, maar ik wil mensen wel waarschuwen.

Ik heb een tijdje terug een Syrische hamster gehaald bij 'Melissa animals' in Den Haag.

Al snel kwam ik erachter dat Melissa een beperking heeft. Dit hoeft natuurlijk geen probleem te zijn.

Ze was vriendelijk toen ik bij haar de hamster ging halen, maar er waren achteraf dingen die niet klopte.

Ze verkoopt haar dieren als 'tam' wat ze absoluut niet zijn, haar hele schuurtje staat bomvol met hamsters (meerdere soorten) en ze heeft nieuwe nestjes aan de lopende band. Ze heeft kort achter elkaar steeds nieuwe nestjes. In mijn ogen ben je dan een broodfokker.

Ook dwingt ze je af om en positieve review achter te laten op haar Facebook pagina. Ze blijft je appen tot je het doet. 

Mijn huidige hamster heeft wat problemen. Hij heeft stressgedrag (hij zit trouwens in een terrarium van 100x50x50), hij was niet tam en ik vind hem best wild. Hij bijt ook door (tot bloedens toe) en helaas blijft hij bijten.

Ik heb met Melissa contact opgenomen en alles verteld waar ik tegenaan liep. Ze was kortaf en ongeïnteresseerd. 

Voor deze hamster had ik een een Rusje. Die is bij mij oud geworden en ik had geen problemen met deze hamster.

Ik wil mensen waarschuwen voor deze fokker. 

Het gaat haar duidelijk om het geld en niet om het welzijn van haar dieren.

aangepast door Evee
aanpassing in tekst gedaan
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

Hoi moon. 

Ik heb het beste met mijn hamsters voor.Jammer dat u dit zo aanvaard.

Ik fok vooral Syrische hamster en ik heb een koppel Russische dwerghamster waar ik af en toe een nestje van heb.

Hoe gaat het met de hamster vertoond deze nog vervelend gedrag?

Ik vind het niet fijn als je persoonlijke aanvallen tegen mijn doet gezien de opmerking van een geestelijke beperking. 

Met vriendelijke groeten Melissaanimals 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .