Evee Geplaatst: 18 mei 2022 Delen Geplaatst: 18 mei 2022 Bunnybunch gaat verhuizen naar een andere server. Ik weet nog niet precies wanneer, maar ik verwacht ergens volgende week. Als het goed is merk je er niet zo veel van, hooguit even kort offline. De webwinkel zal misschien wel een dagje echt gesloten zijn voor het afronden van bestellingen omdat het anders kan dat er precies tijdens de verhuizing nog in de "oude" webwinkel bestellingen geplaatst worden, terwijl we al over zijn op de nieuwe. Ook voor het forum zou het kunnen dat er een paar berichten tussen de verhuizing in vallen. Als ik weet welke dag het gaat zijn laat ik het weten. Ik verwacht volgende week, omdat ik dan toch op vakantie ben en het ook rustig verwacht in de webwinkel. 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 30 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2022 Handige planning (maar niet heus), maar helaas liep het niet allemaal vlekkeloos. Ik verwacht vandaag of morgen over te gaan met Bunnybunch. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 31 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2022 Morgen om 9 uur zal de website over gaan. Als je dus na 9 uur, maar voor we over zijn iets plaatst op het forum, dan gaat je bericht niet mee in de verhuizing. Ik zal een melding op het forum zetten daarover, en die weghalen als we over zijn. Voor de webwinkel denk ik dat ik alle verzendopties even uitzet, zodat er geen bestellingen geplaatst kunnen worden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 31 mei 2022 Delen Geplaatst: 31 mei 2022 Ik zie de melding dubbel, klopt dat? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 31 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2022 Dat kan. Volgens mij kan hij zelfs op 5 plaatsen als ik zou willen 😄 Kan zijn dat je die bovenste ziet omdat je mod bent. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 31 mei 2022 Delen Geplaatst: 31 mei 2022 (aangepast) Ik zie de bovenste ook! 😄 31 mei 2022 aangepast door Annasbeestenbende (Nu heb ik het weggeklikt) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 1 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2022 Ik denk dat de meesten het wel meegekregen hebben, maar ik ga van hostingpartij wisselen. Vandaag wordt bunnybunch overgezet. Er wordt in simpele uitleg zeg maar een kopie van Bunnybunch gemaakt bij de nieuwe hosting, en als dat werkt, gaat de verwijzing om en kom je daar terecht. Maar er kunnen dus berichten wegvallen die nog geplaatst waren tijdens het overzetten op de oude website, en op het moment dat de knop om gaat niet op de nieuwe website staan. Dat is ook de reden dat het nu even niet mogelijk is bestellingen in de webwinkel af te ronden (je kan gewoon alles bekijken, maar verzend en betaalopties staan uit, dus je kan niets afronden 😉 ) Plaats dus niets belangrijks op het forum tot de verhuizing is afgerond! Mocht je zomaar willen kletsen kan dat gerust in dit topic, maar weet dat het waarschijnlijk niet mee verhuisd 😄 Als het goed is, is er geen downtime, we gaan dus niet offline. Maar er is dus wel een stukje berichten dat mogelijk zoek raakt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laniboekje Geplaatst: 1 juni 2022 Delen Geplaatst: 1 juni 2022 Wel spannend! Zo live meedoen met de verhuizing, haha! Juist op de datum dat ik besloot weer eens in te loggen na jaren?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 1 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2022 Haha goede timing gekozen 😄 Welkom terug! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laniboekje Geplaatst: 1 juni 2022 Delen Geplaatst: 1 juni 2022 Dank je! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 1 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2022 Ze zijn niet om 9 uur begonnen helaas, dus het gaat allemaal langer duren. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 1 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2022 Nou we zijn helemaal nog niet over, ik ben een dag aan omzet kwijt hierdoor en er moet een nieuwe datum gepland worden. 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 1 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2022 Bestellen in de webwinkel is weer mogelijk, ik weet nog geen nieuwe datum. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laniboekje Geplaatst: 1 juni 2022 Delen Geplaatst: 1 juni 2022 Nou, dat meen je! Wat vervelend zeg. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 9 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2022 14 juni zal de verhuizing als het goed is alsnog plaats gaan vinden. DE webwinkel gaat dan ook echt uit die dag op onderhoud. Verwacht is dat zeker tussen 9 en 15 uur de berichten van het forum verloren zullen gaan. Ik zal die dag weer een melding op de website zetten. Ik heb dan "vakantie" voor zo ver het vakantie te noemen is 😉 Maar goed, ik verwacht dat de webwinkel dan toch wel rustiger zal zijn. Dan missen we maar weer een dagje. Hopelijk is het daarna dan wel allemaal opgelost en over met de problemen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 9 juni 2022 Delen Geplaatst: 9 juni 2022 Ik lees dit nu pas. Ik dacht verhuizen?!😲 Jullie thuis, of van loods? Maar het is dus van server 🤣 Balen dat de afgesproken datum niet lukte en je zo extra gedoe had en omzet miste. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 14 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 2022 Let op! Vandaag verhuizen wij van server! Als het goed is gaat de verhuizing vandaag wel door. Dat houd in dat als je tussen 9 uur en ongeveer 15 uur een bericht op het forum plaatst, dat niet meegenomen zal worden in de verhuizing en dus zal verdwijnen. Ik zal het laten weten als alles over is. De webwinkel gaat vandaag ook "op onderhoud" zodat bestellen niet mogelijk is, en er dus geen bestellingen zoek raken in de verhuizing. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 15 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2022 Zoals jullie ongetwijfeld gemerkt hebben lag het forum er gisteravond / vannacht uit. We zijn wel verhuisd. De updates zijn gedaan. De database van het forum is wel erg groot, wat problemen geeft. Er wordt nog aan een oplossing gewerkt. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 15 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2022 Als het goed is zijn de problemen nu echt opgelost en is het forum vanaf nu weer gewoon in een passend huisje ondergebracht 😄 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 17 juni 2022 Delen Geplaatst: 17 juni 2022 Ja gisteren was het ff vervelend... BunnyBunch zag er raar uit, ik kon ook niks kijken of plaatsen. Zomaar ineens. Fijn dat het weer werkt! 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 17 juni 2022 Delen Geplaatst: 17 juni 2022 Bij mij zag het er zo uit 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 17 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2022 Het had te maken met de verhuizing van server. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 17 juni 2022 Delen Geplaatst: 17 juni 2022 1 uur geleden, Annasbeestenbende zei: Bij mij zag het er zo uit Bij mij ongeveer net zo, alleen dan een laptop variant 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 27 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2022 Sindsdien verhuizing en laatste updates werkt nog niet alles perfect. Gelukkig blijven we wel bereikbaar. Maar mochten jullie dingen tegen komen, willen jullie het dan laten weten? Dan kijk ik of het opgelost kan worden. Meldingen werken niet optimaal (kan zijn dat dit zo blijft, maar wil ik nog wel naar kijken). Aantal keer topic bekeken werkt niet goed. Er blijven twee forumonderdelen zichtbaar die verwijderd zijn. Naam in hoofdletters bij aanhef emails vanuit webwinkel komt agressief over 😉 ... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten