Ga naar inhoud

Lieve Doodle

KingDibbes

Aanbevolen berichten

Lieve Doodle,

Knapperd, mamma’s grote jongen. Op slag was ik verliefd op je toen ik je ging ophalen. Goed ingelezen over Angora’s verzorging ging ik op stap, alleen wist ik niet dat Angora’s zo groot waren dus je reismand was te klein 🙂.

Deerde niks, je ging gewoon mee naar huis.

Bijna 4 jaar heb je bij me gewoond, en heb je mijn behang van de muur getrokken, de rubbers uit m’n raam gegeten. Toen ik terugkwam van vakantie liep je ineens los door de woonkamer!?!?

Wat bleek, je kon je hok open maken! 

Eindeloos kon je aan je tralies trekken voor aandacht, voor een aai over je bol, voor een tarweaar of voor een andere snack. 

Na 1,5 jaar kwam Weedle bij je wonen, je grote liefde, wat waren jullie dol op elkaar, tot na 1 week jullie een echtscheiding wilde aanvragen en de tent afbraken om 3 uur ‘s nachts.

Ook dat is weer goed gekomen en jullie hielden een soort LAT relatie over, zij boven jij beneden en soms samen tegen elkaar aan.

En toen kwam koningsdag 2022 en de eerste verschijnselen van E cuniculi. We hebben alles geprobeerd, maar we moesten je laten gaan, het lijden was genoeg geweest.

Doodle je wordt nu al enorm gemist, je bent nog altijd mamma’s grote jongen en ik zal je nooit vergeten!

R.I.P lieve Doodle

19.04.2018 - 17.05.2022

D98D6E91-FA9D-4363-B823-7374C2CA6F04.thumb.jpeg.b237974b200a5f60a8c93213f496b5d2.jpeg

B05DA6E9-F6C0-44E2-8E03-5970CF94605F.thumb.jpeg.1e73cb0223e166690264c1f9ceb8d635.jpeg

A8FFF675-8B3D-4CF8-98A6-540E6663CBC9.jpeg

aangepast door KingDibbes
  • Verdrietig 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 5 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .