KingDibbes Geplaatst: 17 mei 2022 Delen Geplaatst: 17 mei 2022 (aangepast) Lieve Doodle, Knapperd, mamma’s grote jongen. Op slag was ik verliefd op je toen ik je ging ophalen. Goed ingelezen over Angora’s verzorging ging ik op stap, alleen wist ik niet dat Angora’s zo groot waren dus je reismand was te klein 🙂. Deerde niks, je ging gewoon mee naar huis. Bijna 4 jaar heb je bij me gewoond, en heb je mijn behang van de muur getrokken, de rubbers uit m’n raam gegeten. Toen ik terugkwam van vakantie liep je ineens los door de woonkamer!?!? Wat bleek, je kon je hok open maken! Eindeloos kon je aan je tralies trekken voor aandacht, voor een aai over je bol, voor een tarweaar of voor een andere snack. Na 1,5 jaar kwam Weedle bij je wonen, je grote liefde, wat waren jullie dol op elkaar, tot na 1 week jullie een echtscheiding wilde aanvragen en de tent afbraken om 3 uur ‘s nachts. Ook dat is weer goed gekomen en jullie hielden een soort LAT relatie over, zij boven jij beneden en soms samen tegen elkaar aan. En toen kwam koningsdag 2022 en de eerste verschijnselen van E cuniculi. We hebben alles geprobeerd, maar we moesten je laten gaan, het lijden was genoeg geweest. Doodle je wordt nu al enorm gemist, je bent nog altijd mamma’s grote jongen en ik zal je nooit vergeten! R.I.P lieve Doodle 19.04.2018 - 17.05.2022 17 mei 2022 aangepast door KingDibbes 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 17 mei 2022 Delen Geplaatst: 17 mei 2022 Sterkte met het verlies! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 17 mei 2022 Delen Geplaatst: 17 mei 2022 Heel veel sterkte ❤️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimie Geplaatst: 17 mei 2022 Delen Geplaatst: 17 mei 2022 Heel veel sterkte! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 17 mei 2022 Delen Geplaatst: 17 mei 2022 Heel veel sterkte! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 17 mei 2022 Delen Geplaatst: 17 mei 2022 Sterkte! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 17 mei 2022 Delen Geplaatst: 17 mei 2022 Wat een knapperd, heel veel sterkte voor jou en Weedle! ❤️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 17 mei 2022 Delen Geplaatst: 17 mei 2022 Sterkte met het verlies. ☹️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yoshi_FunnyBunny Geplaatst: 18 mei 2022 Delen Geplaatst: 18 mei 2022 Veel sterkte 🖤 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 18 mei 2022 Delen Geplaatst: 18 mei 2022 Sterkte hoor! 🥺 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 18 mei 2022 Delen Geplaatst: 18 mei 2022 Wat een mooi konijntje was Doodle ❤️ Heel veel sterkte met het verlies van je grote vriend! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Newby1981 Geplaatst: 19 mei 2022 Delen Geplaatst: 19 mei 2022 Heel veel sterkte ❤️ Koester de mooie herinneringen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 19 mei 2022 Delen Geplaatst: 19 mei 2022 Sterkte! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
KingDibbes Geplaatst: 20 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 20 mei 2022 (aangepast) bedankt voor alle lieve reacties. Vandaag of morgen wordt hij individueel gecremeerd en dan komt hij weer thuis ❤️ 20 mei 2022 aangepast door KingDibbes 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 5 november 2022 Delen Geplaatst: 5 november 2022 Sterkte met het verlies ❤️ Wat een grappige oortjes had Doodle Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 5 november 2022 Delen Geplaatst: 5 november 2022 Sterkte en wat een mooie konijnen zijn dat toch. En hoe is het andere konijn eronder dat hij nu alleen is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.