Evee Geplaatst: 15 mei 2022 Delen Geplaatst: 15 mei 2022 Dit weekend waren er helaas wat storingen, waardoor de website niet goed bereikbaar was. Maar als het goed is, is het opgelost. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 15 mei 2022 Delen Geplaatst: 15 mei 2022 Dat heb ik gemerkt.. fijn dat het is opgelost! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 15 mei 2022 Delen Geplaatst: 15 mei 2022 3 uren geleden, DaniëlleV zei: Dat heb ik gemerkt.. fijn dat het is opgelost! Ik ook…. 😊 Inderdaad fijn dat het is opgelost! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 8 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2022 Vanochtend was de website ook niet bereikbaar, kreeg je waarschijnlijk een melding over veiligheid. Er is iets niet goed met het ssl certificaat. Voor nu is er even een tijdelijk certificaat opgezet zodat we weer bereikbaar zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 8 juni 2022 Delen Geplaatst: 8 juni 2022 4 uren geleden, Evee zei: Vanochtend was de website ook niet bereikbaar, kreeg je waarschijnlijk een melding over veiligheid. Er is iets niet goed met het ssl certificaat. Voor nu is er even een tijdelijk certificaat opgezet zodat we weer bereikbaar zijn. Jup.. Dacht al dat het met de verhuizing te maken had.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 8 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2022 1 minuut geleden, Miekmoek zei: Jup.. Dacht al dat het met de verhuizing te maken had.. Nee, dat is volgende week pas. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 16 juni 2022 Delen Geplaatst: 16 juni 2022 Ik heb het ook gemerkt.. Site was iet bereikbaar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 17 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2022 Dat we deze week niet bereikbaar waren had niet met het ssl certificaat te maken, maar met een verhuizing van hostingpartij. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten