Ga naar inhoud

Ervaringen konijnenopvang de Snuffelaar Utrecht

Nijn & de Mifster
 Delen

Aanbevolen berichten

Gisteren begon ik mij toch wel erge zorgen te maken over Nijntje. Ze zat de hele middag maar afgezonderd, op zich niet gek want de plek die ze had uitgekozen, was in de catcube waar ze de laatste weken vaker in de middag in zat. Maar ze wilde 's avond ook niet meer eten. Ook dat heeft ze vaker gehad en nog geen maand geleden ben ik met haar naar de dierenarts geweest om het toch eens te laten nakijken. Die kon niets geks vinden en een uurtje later at ze alweer. Zo ging het eigenlijk altijd.  's Ochtends speelde ze nog buiten en at ze nog. Omdat ik het gisteravond toch niet vertrouwde, heb ik haar begin van de avond pijnstiller en darmstimulans gegeven en dwangvoer. Buik voelde soepel aan en er waren darmgeluiden. Daarna at ze wel weer, maar ze was te rustig. Vanochtend was ze overleden. Ze is maar vier en een half jaar oud geworden. 😞

Miffie doet het tot nu toe nog goed en is nog lekker aan het spelen en eten. Maar toch moet er zo snel mogelijk een nieuw maatje komen. Heeft iemand ervaring met de Snuffelaar of een andere opvang in regio Utrecht?

Op de foto nog lekker in het zonnetje hooi eten (Nijntje links, Miffie rechts) 😪😢

280090302_379824810738705_3270860038262328695_n.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .