Petradhd Geplaatst: 3 maart 2008 Delen Geplaatst: 3 maart 2008 Ik heb het bijna twee weken uitgehouden, maar vandaag (13 dagen na de castratie) kon ik niet meer wachten en heb Kaatje en Mo tegelijk losgelaten in de kamer. Mosterd is dolgelukkig, nu heeft hij TWEE etensbakjes tot zijn beschikking Er wordt niet gevochten, maar Kaat lijkt wel behoorlijk angstig. Mosterd rijdt steeds op haar, en aan de ene kant lijkt ze dat ook te willen (gaat gewillig liggen) maar aan de andere kant is ze er bang van. Ze kruipt ook steeds weg als Mo wil rijden. Ze doet verder niet lelijk tegen hem. Ze maakt wel nog steeds geluidjes als hij bij haar komt, een beetje jankerig. Lijkt wel wat op het janken dat honden kunnen doen als ze zenuwachtig zijn. Het is geen grommen, meer een beetje knorren met een hoge stem. Is dat angst of iets anders?Een ander probleem is dat Kaatje nogal bang is in de kamer. Ze loopt wel rond, maar alleen in de buurt van haar kooi waar ze onder stoelen en tafeltjes kan blijven. De kamer durft ze niet in. Als ik haar in de kamer zet kruipt ze bang naar het dichtstbijzijnde object waar ze onder kan. Op de bank vindt ze het wel erg leuk, daar gaat ze nieuwsgierig overal aan ruiken en binkies maken. En een hol creëren van kussens, dat wel. Ik heb het idee dat ze bang is van het laminaat waar ze geen grip op heeft.Mosterd is inmiddels maar weer lui in zijn hok gaan liggen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 3 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2008 Ik heb Kaatje zojuist naar mijn slaapkamer gebracht, daar ligt vloerbedekking. Mosterd volgde vanzelf, die kent de weg inmiddels. Dit was een goede zet, want Kaat ging na even voorzichtig wat gesnuffeld te hebben heerlijk rennen en binkies maken. Ze is ook wat zelfverzekerder nu, omdat ze weet dat ze goed weg kan rennen. Ze gaat zelf op Mosterd af, en als hij gaat rijden loopt ze weg. Vechten doen ze nog steeds niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knaagjes Geplaatst: 3 maart 2008 Delen Geplaatst: 3 maart 2008 Ah, dat zal wel snor zitten dan. Zet de champagne maar al klaar!Proost op het nieuwste koppel:beer: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 3 maart 2008 Delen Geplaatst: 3 maart 2008 Leuk dat het zo goed gaat! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 7 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2008 Het gaat goed nu, Mosterd wil heel af en toe nog rijden en dat wil Kaatje niet. Maar verder doen ze het leuk samen, liggen lekker tegen elkaar aan enzo Ik ga straks eens proberen of ik er leuke foto's van kan maken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snuitje68 Geplaatst: 7 maart 2008 Delen Geplaatst: 7 maart 2008 Super dat het zo goed gaat.Ben benieuwd hoe de foto's eruit gaan zien. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 13 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2008 Foto's heb ik nog even niet, wel een probleempje. Sinds vanmorgen moet Kaatje namelijk niks meer van Mosterd hebben, ze is onrustig, loopt neurotisch te graven in het hok, plukt haar uit en sjouwt heen en weer met stro... Ik hoop maar dat ze schijnzwanger is. Hoewel, ik wil natuurlijk wel erg graag baby-konijntjes Maar het is gewoon beter van niet. Ik heb haar nu drieëneenhalve week, dus het kan nog steeds zijn dat er in de winkel een ongelukje is gebeurd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly1986 Geplaatst: 13 maart 2008 Delen Geplaatst: 13 maart 2008 hoe oud is kaatje eigenl;ijk? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 13 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2008 Maand of vijf, maar helemaal precies weet ik het niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snuitje68 Geplaatst: 13 maart 2008 Delen Geplaatst: 13 maart 2008 dat is dus even in de gate houden he?.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 13 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2008 Ja, meer kan ik toch ook niet doen. Ik zie vanzelf wel of er kindekes uit floepen of niet Ik heb in ieder geval het hok dicht gedaan zodat Mo er niet in kan. En aan de kant waar ze bezig is een nest bouwen heb ik er een theedoek voor gehangen zodat ze een donker afgeschermd hoekje heeft. Verder laat ik haar met rust, ze lijkt zich wel te vermaken zo. Toen ik klein was speelde ik met poppen, daar maakte ik ook bedjes enzo voor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 13 maart 2008 Delen Geplaatst: 13 maart 2008 Waarschijnlijk schijnzwanger, want ze zijn pas 10 dagen gekoppeld zie ik. Dan zal ze nog geen nest bouwen als ze wel zwanger is.Ja of ze moest al zwanger zijn toen je dr kocht dat zou wel kunnen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 13 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2008 Okee, ik lag net dus echt helemaal in een deuk! Mevrouw is er achter gekomen dat je niet uit een bakje water kunt drinken als je bek vol stro zit Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mintaka Geplaatst: 13 maart 2008 Delen Geplaatst: 13 maart 2008 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marlieke en nijntjes Geplaatst: 14 maart 2008 Delen Geplaatst: 14 maart 2008 hihi Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shanty Geplaatst: 14 maart 2008 Delen Geplaatst: 14 maart 2008 Oggut ja dat werkt niet he .. ik hoop voor je dat ze gewoon schijnzwanger is ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 14 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 14 maart 2008 Ik denk het wel, ze heeft zich vandaag al minstens tien keer laten dekken door Mosterd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snuitje68 Geplaatst: 14 maart 2008 Delen Geplaatst: 14 maart 2008 Sow ze zitten dus niet stil he.....Gelukkig is mosterd gecastreerd hahahaha. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten