Ga naar inhoud

Hoe / waarom ben jij begonnen aan konijnen?

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

In mijn oude huis hadden we geen huisdieren ik wilde het wel. Toen we ging we verhuizen hadden mijn ouder me belooft voor een nieuw huisdier. Mijn nichtje had twee konijnen die ze wel aan ons zou willen geven en nu drie jaar later heb ik nog konijnen helaas is er wel één konijn overleden aan een ziekte. Maar gelukkig ik krijg nu weer een nieuw konijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik jonger was hadden wij een op konijn. Hier deed ik niet zoveel mee, ik was nog erg jong.

Toen ik ging samen wonen met mijn ex zag ik een konijntje van 6 weken Stempertje, ze kon heerlijk stampen 🙂 . Zo schattig, die heb ik toen meegenomen. Ik wist toen nog niet zoveel, dus zat ze alleen.

Daarna hebben we nog 2 gevonden konijnen erbij gehad.

Relatie over en meteen gezegt, Stamper gaat met mij mee. Toen moest ik hooi en voer halen en kwam ik met nog een dame thuis Dora.

Stamper overleed toen heb ik haar laten koppelen in het asiel. Liekie kwam er toen bij.

Toen Dora dood ging andere opvang gegaan en toen kwamen er ineens 3 voedster bij... Thea, Snoetje en Koningin. Waarvan helaas momenteel alleen Thea is. Samen met Liekie vormen ze een leuk stel.

Liekie is inmiddels 8 en Thea ongeveer 6.

We hopen er in de toekomst zeker nog meer te krijgen. Mijn kinderen zijn ook heel gek met de konijnen vooral de jongste van bijna 3.

We hebben al afgesproken dat er in de toekomst een zwarte konijn komt en die noemen we dan Bing 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .