Ga naar inhoud

Druppels urine


Newby1981

Aanbevolen berichten

Binky en Monky zitten nu dus tijdelijk samen binnen omdat Binky ziek was. (gaat gelukkig beter)

De 2 toiletbakken staan op een groot wit badlaken maar nu valt me op dat ik best veel gele vlekjes zie, dit zijn losse druppels urine. 

Ze zijn allebei zindelijk en plassen doen ze uitsluitend op het toilet. Die druppels urine zijn me nooit eerder opgevallen, volgens mij was dit voorheen niet. 

Ik weet niet of het van Binky of Monky is maar omdat Binky ziek is geweest denk ik natuurlijk gelijk dat het daarmee te maken heeft.

Heeft iemand enig idee waardoor dit zou kunnen komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is spatten ook een optie? De pootjes zijn wel allemaal droog? Kan het komen doordat ze door de toiletbak banjeren, graven of andere dingen doen waardoor urine kan opspatten? Ik zou dat eerst uitsluiten en observeren of je misschien ander gedrag ziet die het zou kunnen verklaren. Misschien dat een blaasontsteking zou kunnen, maar dan zie je vaak wel meer aanwijzingen. Ik heb wel incontinente konijnen gehad, de ene liet gewoon steeds plasjes lopen en de ander had last van darmvocht. Maar dat waren geen druppels, maar echt natte plekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou inderdaad spatten kunnen zijn. Ik ging gister de kamer schoonmaken waar ze hadden gezeten en zag toen ook urine tegen het bureau, daar waar de toiletbakken stonden. En er wordt inderdaad ook wel gegraven in de toiletbakken. 

Ik zal er niet direct iets achter zoeken maar wel even in de gaten houden of ik nog ander afwijkend gedrag zie. En mocht Binky weer ziek worden ga ik dit zeker aankaarten.

Bedankt voor je antwoord!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .