Anoniem6 Geplaatst: 28 april 2022 Delen Geplaatst: 28 april 2022 Hoi allemaal, ik moet hier even mijn verhaal kwijt over wat ik gisteren heb meegemaakt. het was koningsdag en natuurlijk hoort daar een rommelmarkt bij. Ik liep samen met een vriendin over de markt en kwam ineens een vrouw tegen die jonge konijntjes in de dood had zitten zonder drinken zonder eten in de volle zon. Om haar konijntjes te verkopen. ik werd hier zo boos van. Maar Wüsts dat ik ze ook niet mee kon nemen want ik heb zelf geen plek. Op het moment dat ik heel boos naar die vrouw toe wilde gaan. Zag ik gelukkig de boa lopen. Ik ben even in gesprek gegaan met deze Boa en ik had uitgelegd wat ik gezien had. De boa vond dit ook niet kunnen en is er naar toe gegaan. Helaas weer ik niet hoe het verder is afgelopen. maar ik kan niet begrijpen hoe ziek mensen zijn. Dat ze konijnen gaan verkopen op een rommelmarkt onder deze omstandigheden. Dat komt er bij mij gewoon niet in! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 28 april 2022 Delen Geplaatst: 28 april 2022 Sommige mensen zouden geen dieren mogen hebben. Hier zag ik bij een kraampje een vogeltje zitten, gewoon los. Voor 50 cent mocht je het vasthouden. Je maakt mij niet wijs dat dat vogeltje het leuk vindt om de hele dag door onhandige kindertjes te worden vastgepakt. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anoniem6 Geplaatst: 28 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2022 Hier zou ook echt beter op gelet moeten worden. Want ik was pas om een uur of 4 op die markt die al de hele dag aan de gang was. Dus die arme beestjes hebben daar de hele dag gezeten. het is toxh verschrikkelijk dat zulke mensen dieren mogen houden😓 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 28 april 2022 Delen Geplaatst: 28 april 2022 Levende dieren mogen meestal niet op rommelmarkten verkocht worden in Nederland, dus als het goed is heeft de boa gezorgd dat ze daar weg zijn gehaald. Er zit wel wat verschil in regels omdat dit gemeentelijke wetgeving is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anoniem6 Geplaatst: 28 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2022 Ik zal even de apv van onze gemeente bestuderen. Ik ben namelijk erg benieuwd wat er mee gebeurd is nu Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 30 april 2022 Delen Geplaatst: 30 april 2022 Klopt, voor levende have verkopen heb je op markten een speciale vergunning nodig. Die zal zij niet hebben gehad denk ik.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anoniem6 Geplaatst: 2 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2022 Ik heb even nagevraagd hoe het is afgelopen ik was toch erg benieuwd. de konijntjes mochten niet meer verkocht worden en hebben water en schaduw gekregen. En ze hebben de gegevens van die vrouw doorgegeven bij het oranjefonds van de gemeente. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 11 mei 2022 Delen Geplaatst: 11 mei 2022 Sommige mensen doen aan dierenleed waar ik zelf niet eens opgekomen zou zijn. Ongelooflijk. Arm vogeltje ook... Nu kan ik mij wel voorstellen dat dat verzonnen is door onwetende kinderen die geld wilden hebben voor 'n speelgoedding ofzo. Ik kan mij niet voorstellen dat een volwassene zoiets verzint. Maar dat zal het vogeltje vast niet uitmaken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten