Ga naar inhoud

Arnold & Kiki

Sadja
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo!

Mijn naam is Sadja, ik ben 31 jaar, getrouwd met Bas en moeder van Nora (4jaar) en Mats (1,5 jaar).

Twee weken geleden zijn twee super lieve konijntjes bij ons komen wonen: Arnold & Kiki (Nora heeft ze hun namen gegeven). We hebben ze van kennissen die per ongeluk een nestje hadden, broer en zus. Arnold is wat rustiger en Kiki is de ontdekker. Ze zijn beide niet bang en de ren inkomen is nu al lastig, omdat ze meteen naar je toe komen en aan onze schoenen willen ruiken! We zijn volop bezig hun thuis verder in te richten en ze op te voeden 🙂

We willen ze natuurlijk een goed thuis geven, dus bunnybunch is al vaak voorbij gekomen en ik heb al heel wat topics gelezen. Heel handig! 

9_RaraAvis_DSC_1597.jpg

3_RaraAvis_DSC_1536.jpg

12_RaraAvis_DSC_1632.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

Ik val  gelijk maar wel even met de deur in huis voor één toch wel heel belangrijk punt: Je weet hopelijk wel dat ze nu (met 10 weken) gescheiden moeten worden in verband met vruchtbaarheid, en pas 14 dagen na castratie van de ram teruggekoppeld kunnen worden? 🙂 

• Mee eens! 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Evee zei:

Welkom!

Ik val  gelijk maar wel even met de deur in huis voor één toch wel heel belangrijk punt: Je weet hopelijk wel dat ze nu (met 10 weken) gescheiden moeten worden in verband met vruchtbaarheid, en pas 14 dagen na castratie van de ram teruggekoppeld kunnen worden? 🙂 

Haha, ja, we willen niet ook per ongeluk een nestje! Ze hebben nog eventjes, ze zijn pas 8 weken, maar het 2de hok staat al en we houden ze goed in de gaten😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .