Sadja Geplaatst: 26 april 2022 Delen Geplaatst: 26 april 2022 Hallo! Mijn naam is Sadja, ik ben 31 jaar, getrouwd met Bas en moeder van Nora (4jaar) en Mats (1,5 jaar). Twee weken geleden zijn twee super lieve konijntjes bij ons komen wonen: Arnold & Kiki (Nora heeft ze hun namen gegeven). We hebben ze van kennissen die per ongeluk een nestje hadden, broer en zus. Arnold is wat rustiger en Kiki is de ontdekker. Ze zijn beide niet bang en de ren inkomen is nu al lastig, omdat ze meteen naar je toe komen en aan onze schoenen willen ruiken! We zijn volop bezig hun thuis verder in te richten en ze op te voeden 🙂 We willen ze natuurlijk een goed thuis geven, dus bunnybunch is al vaak voorbij gekomen en ik heb al heel wat topics gelezen. Heel handig! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 26 april 2022 Delen Geplaatst: 26 april 2022 Welkom! Ik val gelijk maar wel even met de deur in huis voor één toch wel heel belangrijk punt: Je weet hopelijk wel dat ze nu (met 10 weken) gescheiden moeten worden in verband met vruchtbaarheid, en pas 14 dagen na castratie van de ram teruggekoppeld kunnen worden? 🙂 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 26 april 2022 Delen Geplaatst: 26 april 2022 Hoi 👋🏼 🤗 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 26 april 2022 Delen Geplaatst: 26 april 2022 Welkom op Bunnybunch! 🙂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 26 april 2022 Delen Geplaatst: 26 april 2022 Welkom bij Bunnybunch Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sadja Geplaatst: 27 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2022 9 uren geleden, Evee zei: Welkom! Ik val gelijk maar wel even met de deur in huis voor één toch wel heel belangrijk punt: Je weet hopelijk wel dat ze nu (met 10 weken) gescheiden moeten worden in verband met vruchtbaarheid, en pas 14 dagen na castratie van de ram teruggekoppeld kunnen worden? 🙂 Haha, ja, we willen niet ook per ongeluk een nestje! Ze hebben nog eventjes, ze zijn pas 8 weken, maar het 2de hok staat al en we houden ze goed in de gaten😅 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 27 april 2022 Delen Geplaatst: 27 april 2022 Welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 28 april 2022 Delen Geplaatst: 28 april 2022 Welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 28 april 2022 Delen Geplaatst: 28 april 2022 Welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 28 april 2022 Delen Geplaatst: 28 april 2022 Welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 29 april 2022 Delen Geplaatst: 29 april 2022 Welkom. Wat een schatjes. Top dat jullie meteen een ren hebben gemaakt 🙂 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 1 mei 2022 Delen Geplaatst: 1 mei 2022 Hee, eindelijk een Lewis look-a-like (wit konijn, blauwe oogjes). Welkom! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ot&Sien Geplaatst: 16 mei 2022 Delen Geplaatst: 16 mei 2022 Welkom! 🐰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.