Evee Geplaatst: 8 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2022 Wilde orchideeën, hertjes, hazen... en dan een natuurbarbaar als Namu er tussen. Quote Link naar reactie
bobbyonthefloor Geplaatst: 23 december 2022 Delen Geplaatst: 23 december 2022 18 uren geleden, Evee zei: Kijk nou, wat ontzettend leuk! Duurzaam speelgoed😉 Quote Link naar reactie
Evee Geplaatst: 27 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2022 boswandelingen de afgelopen maanden. Het is in diverse bossen, goudplaat, schotsman, veerse bos en de manteling (westhove). 2 Quote Link naar reactie
bobbyonthefloor Geplaatst: 29 december 2022 Delen Geplaatst: 29 december 2022 Op 27-12-2022 om 07:26, Evee zei: boswandelingen de afgelopen maanden. Het is in diverse bossen, goudplaat, schotsman, veerse bos en de manteling (westhove). Zo'n mooie Namu en geweldige natuur! Quote Link naar reactie
Evee Geplaatst: 16 januari Auteur Delen Geplaatst: 16 januari Heel veel hertjes, heel dichtbij! 4 Quote Link naar reactie
Suus1978 Geplaatst: 16 januari Delen Geplaatst: 16 januari Wow! Wat mooi! Ik ga hiervoor op vakantie naar Duitsland 🤔 1 Quote Link naar reactie
Koosje Geplaatst: 16 januari Delen Geplaatst: 16 januari (aangepast) Prachtig filmpje ! Wanneer was dit? 16 januari aangepast door Koosje 1 Quote Link naar reactie
Evee Geplaatst: 16 januari Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 11 uren geleden, Koosje zei: Prachtig filmpje ! Wanneer was dit? 14 December Net voor het zo erg ging vriezen, in dat weekend. Het is niet zo ver van waar wij wonen (eiland naar boven, stormvloedkering over). In de zomer komen we er niet graag want er zitten enorm veel teken, en we kennen een aantal mensen die daar door een tekenbeet lyme hebben gekregen. Maar in de winter, zeker als je 's ochtends gaat net na zonsopkomst, zie je heel veel hertjes en is het echt een leuke avontuurlijke plek om te lopen, veel heuvels, het is echt duingebied met bos. 1 Quote Link naar reactie
bobbyonthefloor Geplaatst: 17 januari Delen Geplaatst: 17 januari Zo mooi! Het is net of ik naar National Geographic zit te kijken. 1 Quote Link naar reactie
Evee Geplaatst: 12 maart Auteur Delen Geplaatst: 12 maart https://www.instagram.com/reel/CphP8yRoEqm/?igshid=MDJmNzVkMjY= In de sneeuw 2 Quote Link naar reactie
Miekmoek Geplaatst: 9 april Delen Geplaatst: 9 april Is het een rauw ei? Mogen honden dat dan? Quote Link naar reactie
Evee Geplaatst: 10 april Auteur Delen Geplaatst: 10 april 9 uren geleden, Miekmoek zei: Is het een rauw ei? Mogen honden dat dan? Ja, het is een rauw ei, en ja dat mogen ze. Edit: Als toevoeging: Namu eet KVV, dat is vers vlees voeding. Dus rauw vlees en botjes wat in diepvriesverpakkingen zit, wij ontdooien dat, en dat eet ze. Een soort grof gehakt voor de hond. Ze is wel wat gewend dus. Vaak zijn mensen bang voor salmonella, maar honden hebben daar niet snel last van. Mensen overigens ook niet hoor, vooral zwakke / zieke / oude mensen zijn er wat gevoeliger voor. Als je mayonaise eet, heb je kans dat daar ook gewoon rauw ei in zit. 😉 Dus zelfs wij mensen eten rauw ei. In de natuur eten de familieleden van de hond ook gewoon rauw vlees, eieren enz. Daar is het ook niet gekookt of gebakken. Net als dat konijnen gewoon verse groenten en grassen eten in de natuur, zonder dat het bewerkt is. Quote Link naar reactie
Miekmoek Geplaatst: 10 april Delen Geplaatst: 10 april 49 minuten geleden, Evee zei: Ja, het is een rauw ei, en ja dat mogen ze. Edit: Als toevoeging: Namu eet KVV, dat is vers vlees voeding. Dus rauw vlees en botjes wat in diepvriesverpakkingen zit, wij ontdooien dat, en dat eet ze. Een soort grof gehakt voor de hond. Ze is wel wat gewend dus. Vaak zijn mensen bang voor salmonella, maar honden hebben daar niet snel last van. Mensen overigens ook niet hoor, vooral zwakke / zieke / oude mensen zijn er wat gevoeliger voor. Als je mayonaise eet, heb je kans dat daar ook gewoon rauw ei in zit. 😉 Dus zelfs wij mensen eten rauw ei. In de natuur eten de familieleden van de hond ook gewoon rauw vlees, eieren enz. Daar is het ook niet gekookt of gebakken. Net als dat konijnen gewoon verse groenten en grassen eten in de natuur, zonder dat het bewerkt is. Ja ook wel logisch eigenlijk. Ik ben ook nooit bang van salmonella, eet altijd deeg en maak ook wel eens chocolademousse 😄 Had nog nooit een hond en rauw ei zien eten, gek dat ze dat lekker vindt 😅🙈 Quote Link naar reactie
Evee Geplaatst: 10 april Auteur Delen Geplaatst: 10 april Ik had nog overwogen een ganzenei te kopen voor haar om te zien wat ze daar mee zou doen 😉 Vroeger hebben wij ook wel eens een ganzenei in een duivennest gelegd bij mijn vader zijn postduiven, bij "ouwe dibbes", hij was altijd pleegpappa voor jonge duiven van wie de ouders met een vlucht mee waren en zorgde altijd met heel veel overgave voor de jongen. Hij is geloof ik 23 geworden uiteindelijk, en heeft nu een plekje in de tuin bij mijn ouders. Maar goed, hem hebben we dus ook ooit een ganzenei gegeven en hij ging er dus echt op zitten broeden 😄 Het ei was natuurlijk veel te groot, dus zijn pootjes bungelden langs de zijkant 😂 Ik ben wel benieuwd wat Namu met zo een groot ei met toch wel stevige schil zou doen 😉 Wie weet volgend jaar. 1 Quote Link naar reactie
Evee Geplaatst: 5 juni Auteur Delen Geplaatst: 5 juni Vorige week een wandeling gemaakt bij Boswachterij Westerschouwen. We waren er lekker vroeg, niemand te zien. Wel veel vogels en hertjes. Toen we weggingen kwamen er wel meer mensen, hardlopers, wandelaars, andere mensen met honden (10 uur / half 11) maar toen was het voor Namu aan de warme kant en was het goed dat wij alweer weggingen. Filmpje van de wandeling: https://www.instagram.com/reel/CtD477-ImI4/?igshid=MmJiY2I4NDBkZg== Na afloop moesten we Namu wel voor de eerste keer ooit wassen 😅 ze had in hertenpies gerold....🤢 Quote Link naar reactie
bobbyonthefloor Geplaatst: 6 juni Delen Geplaatst: 6 juni En nu moet ik eigenlijk wel een instagram account aanmaken😁 Quote Link naar reactie
Evee Geplaatst: 6 juni Auteur Delen Geplaatst: 6 juni Haha ik ben van plan haar reels ook op youtube te zetten. Ik mis een beetje de tijd om veel youtube filmpjes te maken van haar, daar gaat best veel tijd in zitten. Quote Link naar reactie
bobbyonthefloor Geplaatst: 7 juni Delen Geplaatst: 7 juni Er is nog hoop voor mij😉 Quote Link naar reactie
Evee Geplaatst: 15 juni Auteur Delen Geplaatst: 15 juni We hebben een nieuwtje 🙂 https://www.instagram.com/reel/CtgIAr3InKB/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== 1 Quote Link naar reactie
bunnyempress Geplaatst: 15 juni Delen Geplaatst: 15 juni Wat een scheetje en wat leuk! Gefeliciteerd! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.