Evee Geplaatst: 16 april 2022 Delen Geplaatst: 16 april 2022 Namu heeft een instagram en youtube kanaal. Eigenlijk simpelweg omdat ik toch iemand ben die veel foto's en filmpjes maakt. Altijd al, van alle huisdieren (en vakanties). En bij Namu hebben we bedacht om die wat meer te delen dan voorheen. Omdat dit het juiste plekje is voor dat soort dingen, ben ik hier dus maar een topic gestart voor haar om de filmpjes te plaatsen 😄 Ik loop wat achter met de filmpjes, dus ze is wat jonger in de filmpjes dan ze nu is. 1 Quote Link naar reactie
Evee Geplaatst: 16 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2022 1e filmpje, van toen ze bij ons kwam wonen: Quote Link naar reactie
Evee Geplaatst: 16 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2022 Deze vind ik zelf heel schattig: Ik maak nu even een stapje naar wat recentere filmpjes, want inmiddels staan er al 22 video's van haar online 😄 Quote Link naar reactie
Evee Geplaatst: 16 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2022 4 maanden oud: Quote Link naar reactie
Evee Geplaatst: 16 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2022 Een wandeling in Middelburg, bij een kasteeltje op het landgoed. Ze vond de paarden spannend en het was erg modderig 😄 Mijn man dacht tijdens deze wandeling wel over een plas te kunnen springen 😄😄 https://youtu.be/bur8XAdjyt4 Quote Link naar reactie
Evee Geplaatst: 16 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2022 Na de stormen in februari, lekker over bomen springen 😄 Quote Link naar reactie
Evee Geplaatst: 16 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2022 Katten zoeken bij het dorpje Kats Quote Link naar reactie
Evee Geplaatst: 16 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2022 Spelen in de achtertuin 1 Quote Link naar reactie
Deeskuh88 Geplaatst: 16 april 2022 Delen Geplaatst: 16 april 2022 8 uren geleden, Evee zei: Een wandeling in Middelburg, bij een kasteeltje op het landgoed. Ze vond de paarden spannend en het was erg modderig 😄 Mijn man dacht tijdens deze wandeling wel over een plas te kunnen springen 😄😄 Dit filmpje is niet te zien 😞 Quote Link naar reactie
Evee Geplaatst: 16 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2022 9 minuten geleden, Deeskuh88 zei: Dit filmpje is niet te zien 😞 https://youtu.be/bur8XAdjyt4 1 Quote Link naar reactie
Kimie Geplaatst: 16 april 2022 Delen Geplaatst: 16 april 2022 Wat een leukerd is ze toch! 😍 1 Quote Link naar reactie
Evee Geplaatst: 17 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2022 Vrolijk Pasen 😄 Quote Link naar reactie
Lollie Geplaatst: 23 mei 2022 Delen Geplaatst: 23 mei 2022 Wat een wolbeest! Dat bij dat water was wel héél schattig! Even voelen met haar poot... 1 Quote Link naar reactie
Evee Geplaatst: 14 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2022 De draaitrap in de vestingwerken in Veere vond ze echt heel spannend, uiteindelijk heeft mijn man haar aan haar tuigje geholpen en hebben we haar met heel veel koekjes overgehaald toch naar boven te gaan. De eerste helft van de trap ging goed, maar het was donker en draaide en halfverwege dacht ze "ik wil terug" en wilde ze naar beneden springen 😱 Naar boven was korter en uiteindelijk lukte dat ook wel. Ze kan wel traplopen, maar draaitrappen waren we nog niet tegen gekomen. Op het filmpje zie je ook haar "brug-loopje". Ze vind ze niet zo eng dat ze er niet overheen durft, maar ze loopt een beetje lager bij de grond dan normaal 😄 Inmiddels gaat dat al beter (dit filmpje is van mei, ik loop wat achter). Quote Link naar reactie
Evee Geplaatst: 15 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2022 Ik loop wat achter met de fimpjes, maar heb inmiddels alweer wat klaar staan om online te gaan. Vandaag deze, uit juni 😄 Misschien een leuk weetje: mijn man is geboren en opgegroeid in Westkapelle. 1 Quote Link naar reactie
Lienappelsien Geplaatst: 16 september 2022 Delen Geplaatst: 16 september 2022 (aangepast) Leuk! Vergelijkbaar weer met vandaag 😉 In de tijd ertussen was het heel ander weer, wat een verschil hè! Namu vind dit vast een stuk fijner. En met je stippenjas waar je eerder over schreef hihi 16 september 2022 aangepast door Lienappelsien Quote Link naar reactie
Evee Geplaatst: 16 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2022 19 minuten geleden, Lienappelsien zei: Leuk! Vergelijkbaar weer met vandaag 😉 In de tijd ertussen was het heel ander weer, wat een verschil hè! Namu vind dit vast een stuk fijner. En met je stippenjas waar je eerder over schreef hihi Klopt! Inderdaad van dit weer! En inderdaad die stippenjas. Is wel een hele fijne jas hoor, ben er echt blij mee! Niet te dik niet te dun, reflecterend voor in het donker maar niet te veel als een werkjas. Genoeg zakken. Lekker lang zodat niet alle regen van mijn jas in mijn kruis loopt 😄 Daar heb ik zo'n hekel aan hahaha. Het is misschien niet het meest modieuze om in rond te lopen, toch ben ik er blij mee. 1 Quote Link naar reactie
Deeskuh88 Geplaatst: 16 september 2022 Delen Geplaatst: 16 september 2022 Met 'stippenjas' kreeg ik een of ander beeld van een lange, witte jas met van die grote, zwarte, jaren-50 stippen erop a la Cruella de Vil. Viel dat even tegen 😄 2 Quote Link naar reactie
Evee Geplaatst: 17 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2022 Haha nee voor deze jas zijn er geen dalmatiërs gestorven 😄 1 Quote Link naar reactie
Evee Geplaatst: 17 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2022 Wandelingetje vlak bij huis op een warme zomerdag. Bij het "Bokkegat" (rare naam, ik weet het, wat ik heb begrepen kwam er een bok door een opening in de dijk daar aanzwemmen bij een overstroming ooit, dus vandaar dat het gebied het bokkegat heet nu 😄 ) Het is zomaar 15-20 minuutjes wandelen rond een bosje, het stuk waar wij liepen. Maar het grootste deel heeft schaduw. Prima voor in de zomer dus. Quote Link naar reactie
Evee Geplaatst: 19 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 19 september 2022 Zoek de verschillen, in de eerste week bij ons en vorige week 😄 Namu is 1 jaar vandaag! 2 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.