Fransdehangoor Geplaatst: 12 april 2022 Delen Geplaatst: 12 april 2022 Hoi allen,  Sinds zo'n 10 jaar heb ik altijd Hollandse hangoor konijnen gehad. Helaas is 2 jaar geleden de laatste overleden waarna ik ben overgestapt op Franse hangoren. Normaliter lag er altijd gras in de ren maar ze hebben alles in no time kaal gegeten en kapot gegraven 😂, boeven. Nu hebben we vorig jaar nieuw gras gelegd maar dat was eigenlijk zonde van de moeite. Iemand andere tips voor een ondergrond? Of zal ik het laten op aarde? Nadeel hiervan vind ik dat het 's winters erg blubberig wordt. Voordeel is dat 's zomers de konijnen op aarde meer de koelte lijken te vinden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 12 april 2022 Delen Geplaatst: 12 april 2022 Tegels? Makkelijk schoon te houden, goed voor de nagels. Eventueel met een ingegraven zandbak. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Donderwolkje Geplaatst: 7 mei 2022 Delen Geplaatst: 7 mei 2022 Wij doen tegels en hebben een speciekuip met zandbakzand ingegraven waarin ze heerlijk kunnen liggen en graven (en keutelen en plassen 😅) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten