Ga naar inhoud

Brammetje en Miffy

Kimie
 Delen

Aanbevolen berichten

Halverwege februari had ik al een eigen topic willen openen voor Brammetje en Miffy. Dus nu alsnog!

Ze zijn gek op graven en dan is het altijd lastig als je niet samen in de geul kan liggen. Deze keer had Miffy de geul veroverd.

Vandaag flopt Brammetje steeds, hij is grijs/wit aan de onderkant. Ik ben al 3 keer in paniek naar buiten gelopen 😅

Resizer_16496757637430.jpg

• Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Kimie zei:

Halverwege februari had ik al een eigen topic willen openen voor Brammetje en Miffy. Dus nu alsnog!

Ze zijn gek op graven en dan is het altijd lastig als je niet samen in de geul kan liggen. Deze keer had Miffy de geul veroverd.

Vandaag flopt Brammetje steeds, hij is grijs/wit aan de onderkant. Ik ben al 3 keer in paniek naar buiten gelopen 😅

Resizer_16496757637430.jpg

Begrijpelijk, ze hebben er samen aan gewerkt, dan wil je er ook samen in liggen natuurlijk! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
  • 2 weken later...

Wat een cuties!😍❤❤

Volgensmij hebben ze een prima leven bij jou, mooie grote graafbak! Ik ben wel benieuwd naar jou ren ter inspiratie, kan je eens een foto plaatsen van het hele gedeelte?

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

@Jonna ze zijn inderdaad heel lief! 

Ik heb twee redelijk duidelijke foto's gevonden van de bouw van het hok. Helaas is het hok eigenlijk net iets te klein volgens de richtlijnen, maar we hebben al materiaal liggen voor het nieuwe hok, nu alleen nog tijd om het te bouwen.

Het dak is nu loodzwaar en moeten we met z'n tweeën eraf tillen, dus als tip: zorg dat je of een lichtgewicht dak hebt of dat je op een andere manier in de ren kan komen. Uiteraard hebben ze hier de uiterste hoek als favoriete poephoek gekozen 🙈

Resizer_16554159369041.png

Resizer_16554159332173.png

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had dat hokje ook gekocht toen mijn man bij mij kwam wonen en begon te snotteren en ik een slaapkamer nodig had voor mijn stiefdochter. Konijntjes buiten was het idee. Maar het hok was behoorlijk teleurstellend klein. Had wel inderdaad een permanente ren eraan vast willen maken maar achteraf zou ook dat te klein zijn. Noellie werd helaas chronisch ziek waardoor ik de konijnen toch binnen had gehouden in de woonkamer. Konijnen zijn er niet meer maar man snottert nog dus lag daar ook niet aan 😅 was ook vrij duur voor zo'n lichtgewicht klein hokje. Verspild geld. Gunde het ook geen enkel ander konijn dus uiteindelijk stond het buiten te rotten. Wilde er nog een egelhuisje van maken maar door de storm gecrushed door schutting. Nu kliko. 🤷🏽‍♀️💸💸💸 150 euro ofzo.. pff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat kleine hokje "gelukkig" tweedehands gekocht dus de financiële schade is beperkt tot 15 euro. Voordat de konijnen kwamen zat de ren/graafbak er al aan, het totaal beneden oppervlakte is daarmee 2,4m². Met de losse ren was het voor Floor en Miffy de goede maat, maar Brammetje (nieuwe vriendje van Miffy) is kampioen ontsnappen dus helaas geen goede oplossing meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig heb jij er niet zoveel voor betaald. Plus je hebt het mooi opgelost zo toch. Hij zag er leuk uit maar toen die in elkaar zat konden er in het hokje zelf 4 kleine konijnen zitten zonder bewegingsruimte. Maar voor slaapplekje voor 2 konijntjes is dat nog wel te doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .