Kimie Geplaatst: 11 april 2022 Delen Geplaatst: 11 april 2022 Halverwege februari had ik al een eigen topic willen openen voor Brammetje en Miffy. Dus nu alsnog! Ze zijn gek op graven en dan is het altijd lastig als je niet samen in de geul kan liggen. Deze keer had Miffy de geul veroverd. Vandaag flopt Brammetje steeds, hij is grijs/wit aan de onderkant. Ik ben al 3 keer in paniek naar buiten gelopen 😅 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 11 april 2022 Delen Geplaatst: 11 april 2022 4 uren geleden, Kimie zei: Halverwege februari had ik al een eigen topic willen openen voor Brammetje en Miffy. Dus nu alsnog! Ze zijn gek op graven en dan is het altijd lastig als je niet samen in de geul kan liggen. Deze keer had Miffy de geul veroverd. Vandaag flopt Brammetje steeds, hij is grijs/wit aan de onderkant. Ik ben al 3 keer in paniek naar buiten gelopen 😅 Begrijpelijk, ze hebben er samen aan gewerkt, dan wil je er ook samen in liggen natuurlijk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimie Geplaatst: 15 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2022 Lekker dutjes doen in de toiletbak 😴 8 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimie Geplaatst: 19 mei 2022 Auteur Delen Geplaatst: 19 mei 2022 Brammetje wilde even laten zien dat ie een lief konijntje is. Maar vond mij toch eng en kroop onder Miffy's oor om te schuilen 🥰 10 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 19 mei 2022 Delen Geplaatst: 19 mei 2022 Wat een knapperd! 😍 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jonna Geplaatst: 30 mei 2022 Delen Geplaatst: 30 mei 2022 Wat een cuties!😍❤❤ Volgensmij hebben ze een prima leven bij jou, mooie grote graafbak! Ik ben wel benieuwd naar jou ren ter inspiratie, kan je eens een foto plaatsen van het hele gedeelte? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimie Geplaatst: 16 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2022 @Jonna ze zijn inderdaad heel lief! Ik heb twee redelijk duidelijke foto's gevonden van de bouw van het hok. Helaas is het hok eigenlijk net iets te klein volgens de richtlijnen, maar we hebben al materiaal liggen voor het nieuwe hok, nu alleen nog tijd om het te bouwen. Het dak is nu loodzwaar en moeten we met z'n tweeën eraf tillen, dus als tip: zorg dat je of een lichtgewicht dak hebt of dat je op een andere manier in de ren kan komen. Uiteraard hebben ze hier de uiterste hoek als favoriete poephoek gekozen 🙈 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 17 juni 2022 Delen Geplaatst: 17 juni 2022 Ik had dat hokje ook gekocht toen mijn man bij mij kwam wonen en begon te snotteren en ik een slaapkamer nodig had voor mijn stiefdochter. Konijntjes buiten was het idee. Maar het hok was behoorlijk teleurstellend klein. Had wel inderdaad een permanente ren eraan vast willen maken maar achteraf zou ook dat te klein zijn. Noellie werd helaas chronisch ziek waardoor ik de konijnen toch binnen had gehouden in de woonkamer. Konijnen zijn er niet meer maar man snottert nog dus lag daar ook niet aan 😅 was ook vrij duur voor zo'n lichtgewicht klein hokje. Verspild geld. Gunde het ook geen enkel ander konijn dus uiteindelijk stond het buiten te rotten. Wilde er nog een egelhuisje van maken maar door de storm gecrushed door schutting. Nu kliko. 🤷🏽♀️💸💸💸 150 euro ofzo.. pff Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimie Geplaatst: 17 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 17 juni 2022 Ik heb dat kleine hokje "gelukkig" tweedehands gekocht dus de financiële schade is beperkt tot 15 euro. Voordat de konijnen kwamen zat de ren/graafbak er al aan, het totaal beneden oppervlakte is daarmee 2,4m². Met de losse ren was het voor Floor en Miffy de goede maat, maar Brammetje (nieuwe vriendje van Miffy) is kampioen ontsnappen dus helaas geen goede oplossing meer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 17 juni 2022 Delen Geplaatst: 17 juni 2022 Gelukkig heb jij er niet zoveel voor betaald. Plus je hebt het mooi opgelost zo toch. Hij zag er leuk uit maar toen die in elkaar zat konden er in het hokje zelf 4 kleine konijnen zitten zonder bewegingsruimte. Maar voor slaapplekje voor 2 konijntjes is dat nog wel te doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jonna Geplaatst: 17 juni 2022 Delen Geplaatst: 17 juni 2022 @Kimie Oh wauw, ik dacht even dat de graafbak in de ren zat maar die heb je gewoon in de tuin? Het ziet er in ieder geval goed uit, ze gaan vast blij zijn straks met die extra ruimte 😀 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimie Geplaatst: 30 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2022 Wil je echt een foto van hoe ik eet?! Nou vooruit dan ik zal eens naar jou kijken met een hooispriet in mn mond. De lieve boef ☺️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimie Geplaatst: 11 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2022 Wat is dat blauwe ding hier? En wat moeten we ermee? Nog geen 3 minuten later: De catcube is goed gekeurd! Erop is nog wel heel glad, maar het is een fijn huisje 🙂 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 11 december 2022 Delen Geplaatst: 11 december 2022 48 minuten geleden, Kimie zei: De catcube is goed gekeurd! Erop is nog wel heel glad, maar het is een fijn huisje 🙂 Daar zal jij en zullen de konijnen veel schik van hebben. Ik heb er een paar aan elkaar gekoppeld en er staat er een in hun hok. Ik heb er stro en een hennepvezelmat ingedaan en als er plukken hennepvezel naast liggen, stop ik het gewoon weer terug. Hier zitten ze er wel bovenop. Maar die kant is niet zo glad als die blauwe. Er zitten meer gaten in. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 12 december 2022 Delen Geplaatst: 12 december 2022 Ik denk dat Kimie de rasterkant onderaan heeft zitten. En dat wat op de foto's de bovenkant is er uit kan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 12 december 2022 Delen Geplaatst: 12 december 2022 Klopt, ik denk dat dit de sleep versie is, de dichte kant kun je er uit klikken (dat is eigenlijk de bodem) en de rasterkant is eigenlijk de bovenkant. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimie Geplaatst: 12 december 2022 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2022 Het is inderdaad de sleep versie, met de rasterkant op de grond. Met de dichte kant naar boven leek mij warmer. Ik wist niet dat die eruit kan, leuk om te weten! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobbyonthefloor Geplaatst: 12 december 2022 Delen Geplaatst: 12 december 2022 Leuke foto's 😃 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 13 december 2022 Delen Geplaatst: 13 december 2022 Op 12-12-2022 om 08:00, Kimie zei: Ik wist niet dat die eruit kan, Ik wist ook niet dat je de krabpaal etc. eruit kon slopen. Dat heb ik ook op dit forum geleerd. De ringen wel bewaard en zo kon ik later er drie aan elkaar koppelen. Wat vallen hier toch veel praktische dingen te leren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.