Lollie Geplaatst: 4 juli 2022 Delen Geplaatst: 4 juli 2022 Ik kreeg eigenlijk alleen het adoptieformulier mee bij de cavia's. Geen voer omdat ze hetzelfde gaven (SS) maar dat zou ik wel gewaardeerd hebben. Ik kreeg nog een flinke hand timothy hooi mee voor de reis maar dat was het ook wel. Een BunnyBunch flyer zou ik erin houden. Wat kruiden vind ik idd een erg goed idee en een groentjeslijst lijkt mij ook geen slecht idee. Misschien zou ik er nog een simpel wc-rolletje indoen, met wat ideeën om ervan te knutselen? Dat spoort mensen denk ik aan om zelf ook eens aan de slag te gaan en wat meer stil te staan bij wat leuk is voor konijnen. Ik zou het niet al te uitbundig maken. Als je het een beetje leuk aankleedt en leuk brengt (misschien in een cadeautasje o.i.d?) is dat denk ik wel genoeg. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 18 juli 2022 Delen Geplaatst: 18 juli 2022 Wat kreeg ik ooit mee: vaccinatie boekje adoptiepapieren info boekje over konijnen, verzorging etc. Info boekje over ziektes bij konijnen. Hier was en ben ik nog steeds erg blij mee Zakje kruiden 1 sleutelhanger (pluchen konijntje) Nu kreeg ik mee vaccinatieboekje adoptiepapieren Zakje lijnzaadbrokjes reclame folder van fabrikant vaccinatie. Maar een boekje over ziektes en wat je in huis moet hebben. vind ik top. Ik heb toen alvast wat dingen besteld: zoals pipetjes voor dwangvoeding. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten