Ga naar inhoud

mijn konijn heeft pijn aan haar poot


brownielover

Aanbevolen berichten

Mijn konijntje van 8 maanden(een voedster), wilde uit het hok lopen(ik heb een poortje in het hok waar ze doorheen kunnen lopen), maar bleef toen haken met haar pootje. Ik heb natuurlijk gelijk gecheckt, maar denk wel dat er iets aan de hand is. Sindsdien is ze een stuk minder actief en ze gebruikt haar pootje wat minder. iemand tips??

aangepast door brownielover
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou hier inderdaad mee naar de dierenarts gaan, het lijkt erop dat ze er wel pijn aan heeft. Een dierenarts kan het beste bepalen hoe je het beste verder kunt gaan, zoals bijvoorbeeld een paar dagen pijnstilling geven of dat er wat anders nodig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me bij Kolino en happy211 aan. Konijnen zijn erg goed om niet te laten zien dat ze pijn hebben. Dit kan invloed hebben op het eetgedrag en dat heeft weer andere gevolgen van dien. 
De dierenarts kan gelijk luisteren of de darmen nog goed bezig zijn. Anders naast pijnstillers ook ciseral vragen. (Mocht je een DA treffen die minder bekend is met konijnen.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .