Pim Geplaatst: 1 maart 2008 Delen Geplaatst: 1 maart 2008 Heej,Ik zou graag mijn 2 voedsters aan men ram koppelen maar dit wil maar niet lukken.Ze zitten al een tijdje met gaas gescheiden. Als de voedsters alleen bij ram zitten zonder de andere voedster lukt het wel ,maar als ze dan samen zitten gaan ze steeds weer vechten.Hebben jullie mischien nog tips? Alvast bedankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mintaka Geplaatst: 1 maart 2008 Delen Geplaatst: 1 maart 2008 Dat klinkt mij heel bekend in de oren. Bij mij is dat bijna faliekant afgelopen.De beste tip die ik je kan geven: een tweede gecastreerde ram en twee koppels maken... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Danja Geplaatst: 2 maart 2008 Delen Geplaatst: 2 maart 2008 Denk dat je ze inderdaad beter allebei een eigen kerel kunt geven anders zullen ze toch telkens weer gaan vechten om die ene ram... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pim Geplaatst: 4 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2008 heej, Bedankt voor de tips.Maar ik mag jammer genoeg geen nieuw konijn meer.Wat kan ik nou het beste doen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 4 maart 2008 Delen Geplaatst: 4 maart 2008 Tja dat blijft je eigen keuse of de 2 dames samen of een dame bij de heer............ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aniek Geplaatst: 4 maart 2008 Delen Geplaatst: 4 maart 2008 Zet je ze wel op neutraal terrein samen?Ik heb hier ook groepen van gecastreerde ram met 5 voedsters en gecastreerde ram met 2 voedsters. Allemaal op neutraal terrein gekoppeld zonder gedoe met gaas er tussen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten