Ga naar inhoud

Cookie


Cookie_

Aanbevolen berichten

Heyy, ik heb sinds 2 weken een nieuw konijntje nadat mijn vorige is overleden. Cookie was best bang, maar na een weekje kon ik hem gwn aaien. Oppakken wilde hij niet en dat snapte ik. Do is hij gecastreerd en moet hij elke dag 2x pijnstillers in zijn mond gespoten krijgen, hiervoor moet ik hem wel oppakken. Als ik het over zijn brokken die wil hij het niet. En nu haat hij mij echt. 😢 Heb iemand miss een tip ik hoor het graag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verwacht dat je wel kunt stoppen met de pijnstilling als hij donderdag gecastreerd is. Het is een hele kleine ingreep bij rammen waar ze doorgaans niet lang last van hebben. Zie je nog signalen van pijn? Of is hij, los van zijn angst voor jou nu, weer helemaal zichzelf? In dat laatste geval zou ik stoppen met de pijnstilling. 

 

Medicatie geven is gewoon heel vervelend, zeker als je ze niet zo ver krijgt om het met wat lekkers zelf naar binnen te werken. Maar wat moet dat moet, het vertrouwen krijgt daardoor een deuk, maar herstelt ook wel weer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .