Ga naar inhoud

Tips met wilgentakken

Anoniem6
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik heb om de zandbak beukensnippers

In de rechterbak heb ik steentjes.

en die linkse zitten kokossnippers in

en op het paadje ertussen heb ik ook beukensnippers gelegd.

en voor wat decoratie heb ik grote stenen gebruikt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • 3 weken later...

Ik twijfel nog tussen kokos en beukensnippers. Ik las dat fijne kokos beter is voor de pootjes dan beukensnippers. Klopt dit? Welke kokos heb jij? Fijn of grof? Het gaat om een stuk van 7 vierkante meter waar ze overdag op gaan als we thuis zijn. Ik heb ook langharige konijnen. Blijft dit niet in vacht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-4-2022 om 11:42, Anoniem6 zei:

Ik heb om de zandbak beukensnippers

In de rechterbak heb ik steentjes.

en die linkse zitten kokossnippers in

en op het paadje ertussen heb ik ook beukensnippers gelegd.

en voor wat decoratie heb ik grote stenen gebruikt 

Waarvoor steentjes? Omdat het er leuk uitziet of doen de konijntjes daar ook wat mee? Want het kan aan mij liggen hoor maar het lijkt me niet erg lekker onder je konijnenpoten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zijn ze vooral gek op hun berg.  Daar leg ik lekkere takken, kruiden bloemetjes en blaadjes neer. En daar liggen ze altijd te slapen. 
ook zit er een huis doorheen dat vinden ze ook fantastisch! De steentjes gaan ze alleen op als ik er wat tussen verstop.

Het hok moet alleen nog een beetje opgeknapt worden. Die gaan we groter maken en er komt een normaal dak op. Want dat zeil ziet er natuurlijk niet zo mooi uit hihi

2E48041A-8379-4028-B91B-713C92599226.jpeg

C68579DC-CDDF-4A0C-85A6-2432E87A1B23.jpeg

57E0E5DD-0C94-4D7E-8AC1-CC4C2ED507D4.jpeg

• Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-5-2022 om 13:54, Anoniem6 zei:

Bij mij zijn ze vooral gek op hun berg.  Daar leg ik lekkere takken, kruiden bloemetjes en blaadjes neer. En daar liggen ze altijd te slapen. 
ook zit er een huis doorheen dat vinden ze ook fantastisch! De steentjes gaan ze alleen op als ik er wat tussen verstop.

Het hok moet alleen nog een beetje opgeknapt worden. Die gaan we groter maken en er komt een normaal dak op. Want dat zeil ziet er natuurlijk niet zo mooi uit hihi

2E48041A-8379-4028-B91B-713C92599226.jpeg

C68579DC-CDDF-4A0C-85A6-2432E87A1B23.jpeg

57E0E5DD-0C94-4D7E-8AC1-CC4C2ED507D4.jpeg

Superleuk, alleen wij hadden dat vroeger ook en was snel weggegraven 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .