Kolino Geplaatst: 26 maart 2022 Delen Geplaatst: 26 maart 2022 Hihi Loekie de leeuwenkop 😄 Past goed bij hem! Gaat het ook nog goed met soltar en hazel, nu ze twee (nieuwe) buren hebben? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 26 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2022 (aangepast) Ik ben nog eventjes bij ze komen kijken, Loeki was bang toen ik aan kwam lopen en rende naar Foep, die gaf hem een paar likjes en hupte naar mij toe om het goede voorbeeld te geven en at wat bleekselderij uit mijn hand. Toen werd Loeki ook wel nieuwsgierig en kwam ook wat uit de hand eten. Toen het eten op was begon Loeki ineens te jagen. Dus wat plukken haar in het rond. Maar gelukkig niet meer bij de kale plek, daar blijft hij vanaf, tenzij hij het likt. Alsof hij sorry wil zeggen voor de kale plek en haar daarom likt 😄ze likken elkaar allebei, maar ik denk dat Loeki nu de baas is, omdat hij de enige is die jaagt. En dat terwijl Foep het grootste konijn is dat ik ooit heb gehad en Loeki de kleinste! @Kolino, denk je dat het een leeuwenkopje is? Met Soltar en Hazel gaat het prima! Ze kenden Foep natuurlijk al. Loeki is wel erg benieuwd wie er aan de andere kant van het schot wonen! 26 maart 2022 aangepast door Annasbeestenbende 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 26 maart 2022 Delen Geplaatst: 26 maart 2022 Nou, ik denk dat het een vuilnisbakje is, maar met die manen is het net een leeuwtje toch? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 27 maart 2022 Delen Geplaatst: 27 maart 2022 Een leeuwenkop heeft lang haar over het hele lijf, dus niet alleen de manen. Het is dus geen echte leeuwenkop, maar het is wel een schatje 😄 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 27 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2022 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 27 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2022 Ahhhhhhhh ❤️❤️ 7 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 28 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2022 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 29 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2022 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 29 maart 2022 Delen Geplaatst: 29 maart 2022 Ik vind foep zo'n schatje 🤭 mooi beest! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 30 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 30 maart 2022 11 uren geleden, Kolino zei: Ik vind foep zo'n schatje 🤭 mooi beest! Vind ik ook 🥰 ze is echt heel lief! Ze geeft mij nog steeds likjes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 1 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2022 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 1 april 2022 Delen Geplaatst: 1 april 2022 (aangepast) 3 minuten geleden, Annasbeestenbende zei: Kkkkouddd! 🥶IJskonijnen 🤭 1 april 2022 aangepast door DaniëlleV 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DaniëlleV Geplaatst: 1 april 2022 Delen Geplaatst: 1 april 2022 Foep zit echt zo in dr hok van: mij te koud om naar buiten te gaan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 1 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2022 10 minuten geleden, DaniëlleV zei: Foep zit echt zo in dr hok van: mij te koud om naar buiten te gaan Ja, haha 😂 ze kwam uiteindelijk wel naar buiten hoor, maar zodra ik vers stro en hooi in het hok had gegooid zat ze alweer lekker binnen 😄 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 3 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2022 Loeki springt graag op schoot! 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 15 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2022 Hier nog wat foto’s van de afgelopen tijd. Alles gaat super goed! Foep en Loeki likken elkaar regelmatig, Loeki is wel erg in de rui dus Foep heeft wat harige keuteltjes. Op Foeps kale plek is al haar aan het groeien, zacht, kort babyhaar 😄 over een tijdje zie je waarschijnlijk niet eens meer dat het ooit kaal is geweest! Loeki kan ik nog niet echt aaien, maar dat is niet erg! hij springt vaak op schoot en Foep is aaibaar genoeg voor twee! 🤗 9 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nijn & de Mifster Geplaatst: 17 april 2022 Delen Geplaatst: 17 april 2022 Op 26-3-2022 om 19:09, Annasbeestenbende zei: @AnnasbeestenbendeWat een lieve konijntjes! Vraagje wat voor een net heb je over het verblijf gespannen? En waar heb je die gehaald? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 17 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2022 50 minuten geleden, Nijn & de Mifster zei: @AnnasbeestenbendeWat een lieve konijntjes! Vraagje wat voor een net heb je over het verblijf gespannen? En waar heb je die gehaald? Het is een aanhanger net van Bol.com 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nijn & de Mifster Geplaatst: 18 april 2022 Delen Geplaatst: 18 april 2022 14 uren geleden, Annasbeestenbende zei: Het is een aanhanger net van Bol.com 😄 Daar was ik nou nooit zelf op gekomen 😆! Eens even kijken wat ze hebben. Dank je! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 24 april 2022 Delen Geplaatst: 24 april 2022 Wat een leuk stel! Fijn dat het zo goed gaat samen 😄 Ze hebben het getroffen. En wat leuk dat Loekie op schoot springt en dat je Poef lekker mag aaien. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 26 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 26 april 2022 Op 24-4-2022 om 17:11, Lienappelsien zei: Poef Sorry 😆 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 26 april 2022 Auteur Delen Geplaatst: 26 april 2022 (aangepast) Op 24-4-2022 om 17:11, Lienappelsien zei: Wat een leuk stel! Fijn dat het zo goed gaat samen 😄 Ze hebben het getroffen. En wat leuk dat Loekie op schoot springt en dat je Poef lekker mag aaien. Dankjewel! Ik geniet ook heel erg van ze! 26 april 2022 aangepast door Annasbeestenbende Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 27 april 2022 Delen Geplaatst: 27 april 2022 🤣 Poef, Foep… 🤭 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten