Tali Geplaatst: 17 maart 2022 Delen Geplaatst: 17 maart 2022 Hoi allemaal, toen ik op zoek ging naar zelf speeltjes maken, kwam ik hier tegen dat je met raffia speelgoed kunt maken. In mijn zoektocht naar raffia vond ik bij de hornbach raffia. Maar nu zie ik dat dit kunststof is? Dat lijkt mij dan niet goed voor konijnen? Ook bij andere sites zie ik allemaal raffia ban kunststof, waar halen jullie raffia? Of kan ik die ban de hornbach wel gewoon gebruiken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 17 maart 2022 Delen Geplaatst: 17 maart 2022 Kunststof raffia is niet het juiste, je moet de natuurlijke variant hebben. Die is gemaakt van planten, niet plastic. Bij tuincentrum en knutselwinkels hebben ze dat meestal wel. Daar heb ik het in ieder geval gekocht. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tali Geplaatst: 17 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2022 Dankjewel! Ik moet toch nog hooi etc bij de plantenhal halen, ga ik gelijk even kijken voor raffia! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 16 mei 2022 Delen Geplaatst: 16 mei 2022 Op 17-3-2022 om 22:17, Tali zei: Dankjewel! Ik moet toch nog hooi etc bij de plantenhal halen, ga ik gelijk even kijken voor raffia! Wat is een plantenhal? Mocht je trouwens nog niks hebben gevonden en wel willen, als ik google op ''papieren raffia'' krijg ik gelijk een hoop resultaten die er nog mooi natuurlijk uitzien ook! Gekleurd spul schijnt niet goed te zijn want inkt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yoshi_FunnyBunny Geplaatst: 17 mei 2022 Delen Geplaatst: 17 mei 2022 Nu dit toch actueel is. Mag Sisal natuurtouw ook? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 17 mei 2022 Delen Geplaatst: 17 mei 2022 Ja, henneptouw, sisaltouw, natuurlijk raffia (van de plant dus, niet het plastic), kokostouw, vlas. Allemaal soorten touw die mogen. De meeste soorten hebben ze in tuincentra of knutselwinkels wel. Meer knutseltips: https://www.bunnybunch.nl/informatie/knutselen-voor-je-konijn-DIY 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.