bunnyandme Geplaatst: 16 maart 2022 Delen Geplaatst: 16 maart 2022 Afgelopen maandag is mijn lieve konijntje Fluffy op een afschuwelijke wijze om het leven gekomen, ik ben er helemaal kapot van. Zijn gebit was erg slecht, waardoor hij ongeveer om de maand een gebitsbehandeling nodig had en erg veel moeite had met eten. Maandag na zijn gebitsbehandeling belde de DA mij. De DA vertelde dat de operatie goed was verlopen maar dat Fluffy's gebit extreem slecht was en dat Fluffy's maag ook erg leeg was. De DA wist niet zeker hoe lang Fluffy nog zou kunnen leven. Eenmaal thuis gekomen leek het redelijk goed te gaan met Fluffy, hij had zelfs een heel klein beetje gegeten. (fibafirst gemengd met water) Ik ben even weggegaan om zelf iets te eten, maar toen ik terug kwam zag Fluffy er slecht uit. Een aantal minuten later leek het beter met hem te gaan, dus toen probeerde ik hem dwangvoeding te geven. Opeens begon hij te stikken/hij werd erg benauwd, ik raakte in paniek. Met trillende handen heb ik de DA gebeld en ze gesmeekt om meteen naar mijn huis te komen. Helaas kon de DA niet meer veel toen, we hebben toen besloten om Fluffy te laten inslapen. Het was zo ontzettend eng om Fluffy te zien stikken, ik voelde me zo machteloos. Ik voel me zo schuldig en ik heb de afgelopen dagen nauwelijks geslapen en gegeten. In december 2021 is Fluffy op koppelvakantie in een opvang geweest. Ik ben zo blij dat hij toch nog een maatje heeft gehad. Haar naam is Rika, ze hebben ongeveer 3 maanden samen geleefd. Uiteindelijk heb ik ze toch uit elkaar moeten halen, Rika had Fluffy namelijk aangevallen (waarschijnlijk omdat hij verzwakt was) Uiteraard ga ik opzoek naar een nieuw maatje voor Rika. Lieve Fluffy, wat ga ik je ontzettend missen. Je wou altijd op schoot zitten en geaaid worden, je hield van slapen in de zon, knuffelen met Rika en lekker eten ondanks dat je waarschijnlijk pijn had. Je maakte prachtige binkies toen je na een periode van ziekte eindelijk weer beter was. Ik mis je lieve schattige snurk geluidjes die je maakte als je sliep, mijn kamer is ineens zo ontzettend leeg en stil zonder jou. Nu hoef je gelukkig nooit meer pijn te hebben. Fluffy was 6,5 jaar oud. 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 16 maart 2022 Delen Geplaatst: 16 maart 2022 Heel veel sterkte met dit verlies! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Suus1978 Geplaatst: 16 maart 2022 Delen Geplaatst: 16 maart 2022 Wat een prachtig konijntje! Heel veel sterkte gewenst! Het is altijd naar om een dier te verliezen, maar ik kan me voorstellen dat het op deze manier extra verdrietig is. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JokeC Geplaatst: 16 maart 2022 Delen Geplaatst: 16 maart 2022 Wat een schrik, geen wonder dat je in paniek raakte. Sterkte met het missen van je Fluffy. Hopelijk verzacht het vooruitzicht dat Rika straks met een nieuw vriendje weer leven in de brouwerij brengt het verdriet een heel klein beetje. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 16 maart 2022 Delen Geplaatst: 16 maart 2022 Sterkte! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 16 maart 2022 Delen Geplaatst: 16 maart 2022 Heel veel sterkte met het verlies van Fluffy, maar wat ontzettend fijn dat de dierenarts zo snel kon komen! Super schattig die foto in die eend! 1 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimie Geplaatst: 16 maart 2022 Delen Geplaatst: 16 maart 2022 Heel veel sterkte! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 17 maart 2022 Delen Geplaatst: 17 maart 2022 Veel sterkte! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 17 maart 2022 Delen Geplaatst: 17 maart 2022 Sterkte! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 19 maart 2022 Delen Geplaatst: 19 maart 2022 Ach goss.. wat sneu en verdrietig. Fluffie was echt een schatje. Veel sterkte. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 19 maart 2022 Delen Geplaatst: 19 maart 2022 Het veel sterkte met het verlies van lieve Fluffy❤️ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 17 mei 2022 Delen Geplaatst: 17 mei 2022 Wat een mooi konijn, wat naar dat hij nu dood is! Heel veel sterkte voor jou en Rika ❤️ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VICTROLA Geplaatst: 13 juni 2022 Delen Geplaatst: 13 juni 2022 Zo erg ... Veel moed! 😪 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.