kelly1986 Geplaatst: 4 maart 2008 Delen Geplaatst: 4 maart 2008 ik denk dat jou missie heel goed geslaagd is zelfs!!!!!heel mooi!!! geefeliciteerd met alweer een gelukkig koppel!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 4 maart 2008 Delen Geplaatst: 4 maart 2008 We willen wel foto´s zien van het leuke koppel natuurlijk!!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Caroline Geplaatst: 4 maart 2008 Delen Geplaatst: 4 maart 2008 Konijnen hé...Leuke verassing! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lizzie1981 Geplaatst: 4 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2008 ik zal morgen wat foto's maken! Snickers wil nog wel steeds rijden, dus ik hoop dat dat in de nieuwe kooi geen problemen geeft, we hebben de kooi nu namelijk dicht gedaan omdat we zo gaan slapen..... Maar ze hebben samen wel een boven en onderren dus ik denk dat het wel goed komt. Ze eten gezellig samen uit een bakje! Bo is alleen wel heel terretoriaal in de kamer, ze keutelt echt alles onder, daar ben ik niet zo heel erg blij mee, kan ik daar wat aan doen? Ik heb nu de hoektoilet in een hoekje in de kamer gezet, maar ik weet niet of dat helpt! foto;s volgen snel! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lizzie1981 Geplaatst: 6 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2008 mijn pc heeft geen internet vandaar dat ik even op mijn werk reageer! De foto;s komen zsm! Ik vind wel dat Snickers nog veel achter Bo aanjaagd. Ze rent steeds weg. Maar eet en drinkt wel goed. Op een gegeven moment is snickers het wel moe en gaat ie liggen of zo.Hopelijk wordt dit wel minder, ik vind het zo zielig voor Bo! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lizzie1981 Geplaatst: 6 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2008 foto's staan erop! groetjes lisette Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten