Suus1978 Geplaatst: 10 maart 2022 Delen Geplaatst: 10 maart 2022 (aangepast) Dit zag ik net op LinkedIn. Hartstikke leuk! Nou ja, dat denk ik 😄 Het klinkt allemaal veelbelovend in elk geval. Hieronder de tekst en daaronder de link voor de liefhebbers.   Cynthia Pallandt • 2nd Board member at the Dutch water authority Brabantse Delta for Party for the Animals; Business Information Manager at the Dutch Railways. 2h • 2 hours ago    YES, ik heb het gedaan, dat wat bovenaan mijn bucketlist stond: ik heb een eigen boek geschreven! Het boek heet ‘Konijnen adopteren en verzorgen: Alles dat je moet weten over konijnenopvangen en opvangkonijnen’. Ik ben nu met uitgever BoekenGilde de laatste puntjes op de i aan het zetten, over een paar weken kunnen dierenliefhebbers het boek al in hun handen hebben. Dit is voor mij ontzettend bijzonder. Al toen ik een klein meisje was schreef ik in vriendenboekjes dat ik later schrijfster wilde worden. Verhalen vertellen is mijn grote passie en ik zet het graag in om op te komen voor de dingen die ik belangrijk vind in het leven. Zoals dierenwelzijn en dierenrechten. Daarom gaat mijn boek helemaal over konijnen die uit een opvang geadopteerd worden, en dus niet gekocht worden bij een fokker of een dierenwinkel. Daar is al meer dan genoeg over geschreven. Juist de dieren die afgestaan, gedumpt of inbeslaggenomen zijn hebben aandacht nodig. In mijn boek krijgen ze die volop. Ik wissel theorie af met ontroerende en grappige verhalen. Vier geweldige fotografen hebben gezorgd voor foto’s die de karakters van de konijnen écht laten zien. En er hebben nog veel meer mensen meegewerkt aan dit boek, waaronder eigenaren van konijnenopvangen. Juichen jullie met me mee, dat het me gelukt is om een boek te schrijven waar ik volledig achter kan staan én de dieren mee kan helpen? Wil je meer weten, volg dan de pagina @konijnenadopterenenverzorgen op Instagram en/of Facebook. En deel het, want of je nou zelf konijnen verzorgt of niet: je hebt gegarandeerd mensen in je netwerk die deze kennis kunnen gebruiken!  https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6907712807694163969/ 10 maart 2022 aangepast door Suus1978 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 10 maart 2022 Delen Geplaatst: 10 maart 2022 Ik weet het nog niet, ik ken haar persoonlijk van Stichting KonijnenBelangen nog. Maar ik vind haar nogal een activist op zo ongeveer alle gebieden waar ze voor staat. En dat is goed, maar dat moeten en die belerende vingers staan me niet zo aan. Toevallig heb ik haar afgelopen weekend van Facebook afgeknikkerd als vriendje om die reden 😅 Het boek kan misschien wel goed zijn, dat weet ik niet. Maar ik weet ook niet of ik het zou gaan kopen. Ze is heel aardig hoor, ik kon het toen heel goed met haar vinden. Maar ze werd daar steeds 'erger' in. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 10 maart 2022 Delen Geplaatst: 10 maart 2022 Ik dacht even dat @Suus1978 een boek heeft geschreven 😅 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten