Anoniem6 Geplaatst: 10 maart 2022 Delen Geplaatst: 10 maart 2022 Hoi allemaal, ik ben sinds kort aan het oefenen met de target stick met mijn konijntje. Nu begrijpt hij hoe dat werkt en kan hij een rondje draaien. Maar ik zou niet weten wat ik nog meer voor trucjes aan kan leren🙂 heeft iemand leuke trucjes en tips hoe ik die het beste aan kan leren. Want ik merk dat hij het enorm leuk vind om trucjes te doen en hij wordt er zo enthousiast van🙂 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 10 maart 2022 Delen Geplaatst: 10 maart 2022  * reclame modus aan * 😂  In de bunnybunch webwinkel verkoop ik van het merk Bunny nature een setje kaartjes, met leuke oefeningen en tips er op. Het kost 5 euro. Voor clickertraining, maar zeker ook goed te doen met de target stick, bij veel oefeningen is dat ook vermeld als één van de benodigdheden.   https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/bunny-nature-trainingskaarten.html  Quote Op elke kaart staat een leerdoel, wat je nodig hebt, hoe het werkt (elke trainingsstap bevat een nummer en een uitleg) en tot slot uitleg hoe je kan controleren of het gelukt is. In het pakje kaarten zit ook een papier met antwoorden op veelgestelde vragen. De kaarten zitten in een stevig plastic doosje, waarin je de kaarten makkelijk kan bewaren.  Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anoniem6 Geplaatst: 10 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 10 maart 2022 Super dankjewel! Dan ga ik dat proberen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 17 maart 2022 Delen Geplaatst: 17 maart 2022 Ik heb indertijd ons konijn over een hindernis laten springen. Toen hij de target volgen doorhad, sprong hij eigenlijk gelijk over de hindernis. Wel beloonde ik hem na elke sprong met een stukje Johannesbrood. Hij leek er schik in te hebben. De hindernis werd steeds hoger. Ik had wat blokjes met een los stokje erop. Later een officiële hindernis gekregen. En wat stokken/palen in de grond prikken en slalommen om de stokken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tali Geplaatst: 17 maart 2022 Delen Geplaatst: 17 maart 2022 Mijn zusje (dierenartsassistente met allerlei extra cursussen en nu bezig met de opleiding gedrag) vertelde dat je konijnen kan leren een high five te geven! Lijkt mij echt super leuk! Volgende week komen onze konijnen en gaan we zeker kijken of we hun iets kunnen leren 🙂 als je wil, kan ik aan haar vragen wat je ze nog meer kan leren 🙂  Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 8 augustus 2022 Delen Geplaatst: 8 augustus 2022 Ik vond vanavond dit topic. Hoe is het met het leren van de trucjes gegaan? Ik ben ook bezig. Springen over mijn been of over een hindernis. Op een houtblok laten springen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Muisie Geplaatst: 11 augustus 2022 Delen Geplaatst: 11 augustus 2022 Ik leer haar nu om op commando te gaan staan en dam moet ze met haar snuit mijn vinger aanraken, vindt ze erg leuk ze houdt van staan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
To van de Veluwe Geplaatst: 11 augustus 2022 Delen Geplaatst: 11 augustus 2022 Konijnen leren snel he? Ze volgen nu de stok en springen op een boomstam of over de hindernis. Ze hadden niet in de gaten dat het groenvoer in het hok stond. Ik pakte de stok en hield die voor hun neus en de loopplank op. Daar was de bak met groenvoer hun beloning. Evee zei ergens in een topic dat je ze zo ook kunt leren een reiskoffer in te gaan. Ook een goed idee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.