Ga naar inhoud

Wild of tam konijn?

MaryAnn
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoi,

Gister een zwart bruin konijntje gespot in een parkje. Hij zat tussen twee andere konijnen van dezelfde leeftijd/grootte, maar dan met wild kleur. Ik heb hem met wat hulp proberen te vangen, maar dit is niet gelukt.

Nu de vraag: zou het misschien om een halfwild konijn kunnen gaan? Ik kan opnieuw proberen om hem te vangen, of is dat niet verstandig met een mogelijk halfwild konijn.

Het is nog een jong konijn, nog geen jaar oud, en hij ziet er gezond uit. Je kan aardig dichtbij komen, maar volledig tam lijkt hij niet te zijn. 

20220308_202515.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook zeggen dat dit een tam konijn is, ook vanwege de vorm/omvang (wilde konijnen zijn slanker dacht ik). Maar dat kan ook zijn dikke vacht zijn.

Een halfwild konijn vangen is niet te doen. Die zijn vaak zo ontzettend snel en schichtig. Hopelijk lukt het toch om hem te vangen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .