TiN Geplaatst: 4 maart 2022 Delen Geplaatst: 4 maart 2022 ๐Je enthousiaste begroeting in de ochtend of als ik thuiskwam, je knuffel- en speeltijd die je opeiste na je ontbijt, je urenlange likjes 's avonds, het zachte knarsetanden als ik je aaide, je ondeugende blik en de manier waarop je vervolgens wegliep als je iets deed dat niet mocht, je smakkende geluidjes en je geknoei als je dronk, je luie middagdutjes onder de tafel, je snelheid en gulzigheid als het over eten ging... Wat zal ik het missen. ๐ Zo onverwacht als je 3 jaar geleden hier kwam wonen, zo onverwacht verliet je me... ๐๐๐ซ โ๏ธ 3/3/'22 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 4 maart 2022 Delen Geplaatst: 4 maart 2022 Wat een mooierd!!! Heel veel sterkte met het verlies!!! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 4 maart 2022 Delen Geplaatst: 4 maart 2022 Veel sterkte! Het was echt een mooierd.ย 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 4 maart 2022 Delen Geplaatst: 4 maart 2022 Sterkte! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 5 maart 2022 Delen Geplaatst: 5 maart 2022 Heel veel sterkte! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 5 maart 2022 Delen Geplaatst: 5 maart 2022 Heel veel sterkte ๐ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 5 maart 2022 Delen Geplaatst: 5 maart 2022 Veel sterkte met het verlies ๐ข ย Lieve Oscar, speel maar fijn bij de regenboog ๐๐ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunbunlove Geplaatst: 5 maart 2022 Delen Geplaatst: 5 maart 2022 Heel veel sterkte ๐ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 5 maart 2022 Delen Geplaatst: 5 maart 2022 Sterkte 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ot&Sien Geplaatst: 5 maart 2022 Delen Geplaatst: 5 maart 2022 Veel sterkte gewenst! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Conijn123 Geplaatst: 5 maart 2022 Delen Geplaatst: 5 maart 2022 Veel sterkte! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimie Geplaatst: 5 maart 2022 Delen Geplaatst: 5 maart 2022 Sterkte! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 5 maart 2022 Delen Geplaatst: 5 maart 2022 Veel sterkte met het verlies lieve Oscar โค๏ธโค๏ธ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 15 maart 2022 Delen Geplaatst: 15 maart 2022 Sterkte! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.