Ga naar inhoud

Baily de toverbal

Irismvf

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden, Okki zei:

Dat is een flink verschil! Mijn dochter had een konijn met manen. Konijn was grijsbruin, maar de manen waren wit toen ze nog klein was. Later was ze helemaal grijsbruin. Veel konijnen wisselen ook wat van kleur met het verharen. 

Ik vond het inderdaad ook erg snel gaan de veranderingen in kleur! Pap en mam zijn beide 3 kleurig, dus wie weet gaat ze die kant ook wel op! Hier een foto van de papa:976FC5C5-6046-45D3-9162-944622A25C81.thumb.jpeg.e2c91a4ccfdf4c1b686e79e3f1bc5ae6.jpeg

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...
  • 2 weken later...
Op 4-3-2022 om 22:43, Boefje zei:

Noellie's ondervachtje was blauw en de puntjes bruin. Dus ze leek bruin maar als haartjes loslieten in de rui was het blauw. Erg grappig. Ik denk dat jou toverballetje dat ook heeft. 

Dat zou zomaar kunnen! De kleuren gaan nu iets vervagen en het loopt nu mooi over van grijs, naar lichtbruin, naar wit😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .