Irismvf Geplaatst: 12 februari 2022 Delen Geplaatst: 12 februari 2022 Hoi allemaal! Baily heb ik nu een aantal weekjes en ze begint een compleet andere kleur vacht te krijgen! Het is een Franse hangoor. Hebben jullie ook zo’n toverbal? hier was ze 8 weekjes 👆🏼 dit is ze nu, 12/13 weekjes👆🏼 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 12 februari 2022 Delen Geplaatst: 12 februari 2022 Dat is een flink verschil! Mijn dochter had een konijn met manen. Konijn was grijsbruin, maar de manen waren wit toen ze nog klein was. Later was ze helemaal grijsbruin. Veel konijnen wisselen ook wat van kleur met het verharen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Irismvf Geplaatst: 12 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2022 7 minuten geleden, Okki zei: Dat is een flink verschil! Mijn dochter had een konijn met manen. Konijn was grijsbruin, maar de manen waren wit toen ze nog klein was. Later was ze helemaal grijsbruin. Veel konijnen wisselen ook wat van kleur met het verharen. Ik vond het inderdaad ook erg snel gaan de veranderingen in kleur! Pap en mam zijn beide 3 kleurig, dus wie weet gaat ze die kant ook wel op! Hier een foto van de papa: 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Irismvf Geplaatst: 12 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2022 Of ze is natuurlijk haar toekomstige vriendje aan het na-apen met de kleur😜 2 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lollie Geplaatst: 4 maart 2022 Delen Geplaatst: 4 maart 2022 Die oren 🥰😍 Zo lief 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boefje Geplaatst: 4 maart 2022 Delen Geplaatst: 4 maart 2022 Noellie's ondervachtje was blauw en de puntjes bruin. Dus ze leek bruin maar als haartjes loslieten in de rui was het blauw. Erg grappig. Ik denk dat jou toverballetje dat ook heeft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Irismvf Geplaatst: 14 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 14 maart 2022 Op 4-3-2022 om 22:43, Boefje zei: Noellie's ondervachtje was blauw en de puntjes bruin. Dus ze leek bruin maar als haartjes loslieten in de rui was het blauw. Erg grappig. Ik denk dat jou toverballetje dat ook heeft. Dat zou zomaar kunnen! De kleuren gaan nu iets vervagen en het loopt nu mooi over van grijs, naar lichtbruin, naar wit😂. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.