Evee Geplaatst: 7 februari 2022 Delen Geplaatst: 7 februari 2022 Een primeur, deze aller eerste Bunnybunch Fotomarathon! De bedoeling is dat je gedurende 7 dagen elke dag een konijnenfoto met een bepaald thema inzendt. Alle thema's hebben met liefde te maken, het is immers een Valentijn fotomarathon. We starten vandaag met het eerste thema, en dat is hartendief. Stuur jouw mooiste, gekste, leukste of liefste konijnenfoto in die bij het thema past. Stuur je alle 7 dagen een foto in, dan maak je kans op een Valentijntasje uit de Bunnybunch webwinkel! De winnaar maken we bekend op Valentijnsdag! De spelregels: - Er zijn 7 dagen, 7 thema's. Om kans maken om te winnen moet je ook echt 7 foto's inzenden. - Vanaf vandaag start ik dus elke dag een topic met het nieuwe thema, 7 dagen lang. - Elke foto moet door jou zelf gemaakt zijn, jij moet ook de rechten hebben de foto te mogen delen. - De foto mag nog niet eerder met een fotowedstrijd op Bunnybunch hebben meegedaan. - Uiterlijk op 14 februari voor 18:30 moeten alle inzendingen binnen zijn. - Op Valentijnsdag maken we om 19:00 uur de winnaar van de marathon bekend. - Wel je best gedaan, maar is het niet gelukt aan alle thema's te voldoen? Dan maak je kans op een troostprijs! Dit topic is alleen voor inzendingen. Vragen, opmerkingen enz. kun je kwijt in dit topic: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimie Geplaatst: 7 februari 2022 Delen Geplaatst: 7 februari 2022 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 7 februari 2022 Delen Geplaatst: 7 februari 2022 Hier is Bunny een letterlijke hartendief, de wortelhartjes zijn allebij in zijn buikje beland 🙈 9 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 7 februari 2022 Delen Geplaatst: 7 februari 2022 Hier eten Soltar en Hazel samen een snoephartje! Ze stolen het hartje letterlijk uit mijn handen! 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 7 februari 2022 Delen Geplaatst: 7 februari 2022 De konijntjes die smeken om een aardbeitje, gesneden als hartjes. Fun fact: deze foto was genomen op de dag dat mijn ouders 22 jaar samen waren. 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 7 februari 2022 Delen Geplaatst: 7 februari 2022 Mijn kleine hartendief net een paar daagjes bij ons samen met zijn knuffel vriendje ❤️ 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 8 februari 2022 Delen Geplaatst: 8 februari 2022 Samen de vorm van een ❤️ 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.