Ga naar inhoud

Hamster is erg onhandig en klimt in looprad

Aurora

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, 

vandaag heb ik mijn eerste hamster opgehaald en hij is nog erg jong. Ik weet niet precies wat normaal gedrag is dus vraag het hier even. Als eerst gaat hij op de berg van bodembedding lopen en dan gaat hij vanaf bovenaf heel snel naar beneden lopen en dan struikelt hij en loopt daarna wel gewoon weer verder. Ik heb dit nog maar 1 keer gezien maar maak me daar nu al zorgen om omdat ik bang ben dat hij zich bezeerd. Als tweede, ik heb zo’n houten loopradje(ik weet het merk niet) maar je hebt dan een rondje in het midden van dat loopradje. Hij gaat dan daar op proberen te klimmen en valt dan ook weer best hard naar beneden. Hierbij ben ik ook bang dat hij zich bezeerd. Ik hoop dat jullie advies hebben met of dit wel/niet normaal is en anders tips erbij! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet echt een idee wat ik mij voor moet stellen bij jouw omschrijving van het verblijf. Hamsters kunnen wel klunzig zijn, dus zorg dat als hij valt, hij niet op iets hards terecht kan komen. Dat er een lekkere laag bodembedekking is om hem op te vangen. In een ander topic had Dollie een mooi voorbeeld van een goed hamsterverblijf met uitleg geplaatst, wie weet kun je daar nog inspiratie uit halen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .