mammafelina Geplaatst: 14 februari 2022 Delen Geplaatst: 14 februari 2022 De laatste 2 dagen zijn lastige onderwerpen. Heb me suf gezocht naar een foto met bloemen, maar helaas 🙁 Voor ware liefde zal ik nog ff door mijn galerij speuren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 14 februari 2022 Delen Geplaatst: 14 februari 2022 Ze werden wel steeds moeilijker, en met de regen van de afgelopen dagen deden mijn molletjes niet zo romantisch en die van jullie vast ook niet🤣 Tenzij 2 mokkende konijntjes die heel chagrijnig kijken je ideaal is van romantisch doen😅 Maar als het zonnetje er even is dan genieten ze er extra van! Dan heb je wel leuke plaatjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 14 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2022 35 minuten geleden, mammafelina zei: De laatste 2 dagen zijn lastige onderwerpen. Heb me suf gezocht naar een foto met bloemen, maar helaas 🙁 Voor ware liefde zal ik nog ff door mijn galerij speuren. Creatief zijn? Een kartonnetje of papiertje knippen in bloemenvorm? Een tekening van een bloem? Iets met gedroogde bloemen? Of iets in de richting van 'de bloemen zijn opgegeten'? Iets in huis met de afbeelding van bloemen er op? Een pak bloem bij de konijnen zetten? 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 14 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2022 18 minuten geleden, Bunnymommy zei: Ze werden wel steeds moeilijker, en met de regen van de afgelopen dagen deden mijn molletjes niet zo romantisch en die van jullie vast ook niet🤣 Tenzij 2 mokkende konijntjes die heel chagrijnig kijken je ideaal is van romantisch doen😅 Maar als het zonnetje er even is dan genieten ze er extra van! Dan heb je wel leuke plaatjes Ware liefde is elkaar de ruimte geven 😄? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 14 februari 2022 Delen Geplaatst: 14 februari 2022 @Evee haha daar zit wel wat in🤣 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 14 februari 2022 Delen Geplaatst: 14 februari 2022 @mammafelina een bloemenkrans maken en die op hun hoofdjes zetten? Moet 't wel een bloem zijn die niet giftig is! 😅😅 Meer dan dat kan ik niet bedenken verdergaand op wat Evee zei, tis een moeilijke Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 14 februari 2022 Delen Geplaatst: 14 februari 2022 Er is ook een uitdrukking; iemand in de bloemetjes zetten! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimie Geplaatst: 14 februari 2022 Delen Geplaatst: 14 februari 2022 Tromgeroffel!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 14 februari 2022 Delen Geplaatst: 14 februari 2022 Zojuist, Kimie zei: Tromgeroffel!!! Waarom? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 14 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2022 Sluitingstijd 😄 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 14 februari 2022 Delen Geplaatst: 14 februari 2022 (aangepast) Nog een half uur dan is de uitslaaaaaaaag! Iets met eigenlijk voor natuurkunde moeten leren maar er geen zin in hebben omdat dit leuker is 🙈 En ja kijk wat maakt het halve uurtje dan uit, ik ga quantum mechanica toch niet begrijpen😂 14 februari 2022 aangepast door Bunnymommy 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 14 februari 2022 Delen Geplaatst: 14 februari 2022 Nog een kwartier! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 14 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2022 De fotomarathon is gewonnen door @Kimie Stuur je mij jouw adresgegevens in een privéberichtje? Dan komt er een Valentijn tasje jouw kant op! Iedereen die mee heeft gedaan krijgt een kortingscode voor de webwinkel, die zal ik morgen rondsturen 😄 7 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimie Geplaatst: 14 februari 2022 Delen Geplaatst: 14 februari 2022 Oeh super leuk! Brammetje en Miffy zullen er erg blij mee zijn 😊 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunnymommy Geplaatst: 14 februari 2022 Delen Geplaatst: 14 februari 2022 Gefeliciteerd @Kimie!! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 14 februari 2022 Delen Geplaatst: 14 februari 2022 Gefeliciteerd 🥂 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kolino Geplaatst: 14 februari 2022 Delen Geplaatst: 14 februari 2022 Gefeliciteerd @Kimie Je snapt, een foto van Brammetje en Miffy die aan het smikkelen zijn, wordt altijd op prijs gesteld 😄 Ze hebben het verdiend 😉 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimie Geplaatst: 14 februari 2022 Delen Geplaatst: 14 februari 2022 Jaa een lieve foto hebben jullie nu zeker van mij tegoed! En misschien is het dan toch tijd voor een Brammetje en Miffy topic 🙂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 14 februari 2022 Delen Geplaatst: 14 februari 2022 7 uren geleden, Evee zei: Creatief zijn? Een kartonnetje of papiertje knippen in bloemenvorm? Een tekening van een bloem? Iets met gedroogde bloemen? Of iets in de richting van 'de bloemen zijn opgegeten'? Iets in huis met de afbeelding van bloemen er op? Een pak bloem bij de konijnen zetten? 😄 Hahaha! Jij bent duidelijk een stuk creatiever dan ik 😅 een pak bloem was wel echt een geweldig idee geweest 😂😂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 14 februari 2022 Delen Geplaatst: 14 februari 2022 Gefeliciteerd @kimmie 🥳 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimie Geplaatst: 16 februari 2022 Delen Geplaatst: 16 februari 2022 Het Valentijnstasje is vandaag aangekomen 😄 Allemaal lekkers! Zojuist hebben ze een paar rozen blaadjes /knopjes gekregen. Miffy dacht uiteraard dat Brammetje meteen het lekkerste opat, maar daarna gingen ze lief naast elkaar smikkelen 😊 10 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 16 februari 2022 Delen Geplaatst: 16 februari 2022 1 uur terug, Kimie zei: Miffy dacht uiteraard dat Brammetje meteen het lekkerste opat, maar daarna gingen ze lief naast elkaar smikkelen Typisch hè? 😂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 16 februari 2022 Delen Geplaatst: 16 februari 2022 2 uren geleden, Kimie zei: Het Valentijnstasje is vandaag aangekomen 😄 Allemaal lekkers! Zojuist hebben ze een paar rozen blaadjes /knopjes gekregen. Miffy dacht uiteraard dat Brammetje meteen het lekkerste opat, maar daarna gingen ze lief naast elkaar smikkelen 😊 Gefeliciteerd nog! Weet niet meer of ik dat nou al gedaan had of nog niet 🙈 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 17 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2022 @Kimie fijn dat het goed is aangekomen en dat ze er lekker van smullen 😄 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten