Ga naar inhoud

Bunnybunch Valentijn fotomarathon

Evee

Aanbevolen berichten

Ze werden wel steeds moeilijker, en met de regen van de afgelopen dagen deden mijn molletjes niet zo romantisch en die van jullie vast ook niet🤣

Tenzij 2 mokkende konijntjes die heel chagrijnig kijken je ideaal is van romantisch doen😅

Maar als het zonnetje er even is dan genieten ze er extra van! Dan heb je wel leuke plaatjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, mammafelina zei:

De laatste 2 dagen zijn lastige onderwerpen. Heb me suf gezocht naar een foto met bloemen, maar helaas 🙁

Voor ware liefde zal ik nog ff door mijn galerij speuren. 

Creatief zijn? Een kartonnetje of papiertje knippen  in bloemenvorm? Een tekening van een bloem? Iets met gedroogde bloemen? Of iets in de richting van 'de bloemen zijn opgegeten'? Iets in huis met de afbeelding van bloemen er op? Een pak bloem bij de konijnen zetten? 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Bunnymommy zei:

Ze werden wel steeds moeilijker, en met de regen van de afgelopen dagen deden mijn molletjes niet zo romantisch en die van jullie vast ook niet🤣

Tenzij 2 mokkende konijntjes die heel chagrijnig kijken je ideaal is van romantisch doen😅

Maar als het zonnetje er even is dan genieten ze er extra van! Dan heb je wel leuke plaatjes

Ware liefde is elkaar de ruimte geven 😄?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een half uur dan is de uitslaaaaaaaag! 

Iets met eigenlijk voor natuurkunde moeten leren maar er geen zin in hebben omdat dit leuker is 🙈

En ja kijk wat maakt het halve uurtje dan uit, ik ga quantum mechanica toch niet begrijpen😂

aangepast door Bunnymommy
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Evee zei:

Creatief zijn? Een kartonnetje of papiertje knippen  in bloemenvorm? Een tekening van een bloem? Iets met gedroogde bloemen? Of iets in de richting van 'de bloemen zijn opgegeten'? Iets in huis met de afbeelding van bloemen er op? Een pak bloem bij de konijnen zetten? 😄

Hahaha! Jij bent duidelijk een stuk creatiever dan ik 😅 een pak bloem was wel echt een geweldig idee geweest 😂😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Kimie zei:

Het Valentijnstasje is vandaag aangekomen 😄

Allemaal lekkers! Zojuist hebben ze een paar rozen blaadjes /knopjes gekregen. Miffy dacht uiteraard dat Brammetje meteen het lekkerste opat, maar daarna gingen ze lief naast elkaar smikkelen 😊

Resizer_16450281891151.jpg

Resizer_16450281891150.jpg

Gefeliciteerd nog! Weet niet meer of ik dat nou al gedaan had of nog niet 🙈

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .